Ψήφο εμπιστοσύνης από τον τουριστικό κολοσσό TUI Group στην ελληνική οικονομία παρέχει η πολυεθνική εταιρία, αφού όπως τόνισε ο ίδιος ο CEO της σε συνέντευξη Τύπου μετά τη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, στο Μέγαρο Μαξίμου, προχωρά σε επενδύσεις σε επιπλέον 10 νέες ξενοδοχειακές μονάδες.
Με τον τρόπο αυτό, η TUI ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της στην Ελλάδα σε συνολικά 42 ξενοδοχειακές μονάδες.
Το επόμενο διάστημα μάλιστα, τα στελέχη του διεθνούς ομίλου ουσιαστικά θα “σκανάρουν” τη νησιωτική Ελλάδα, προκειμένου να αποφασίσουν τα σημεία εκείνα όπου θα πραγματοποιηθούν οι εν λόγω μονάδες. Την ίδια στιγμή και η Πελοπόννησος μπαίνει στο μικροσκόπιο, χωρίς ωστόσο να είναι και η απόλυτη προτεραιότητα για τον Όμιλο.
Όπως σημείωσε ο CEO του γερμανικού κολοσσού, ζητούμενο για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας είναι η δημιουργία ενός σταθερού περιβάλλοντος, όπου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των υποδομών σε λιμάνια, αεροδρόμια κλπ, η Ελλάδα θα συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στα τουριστικά δρώμενα.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε νωρίτερα το TRIBUNE, από την πλευρά της εταιρίας τονίστηκε κατά τη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό πως σημαντικό ρόλο για τις επενδύσεις δεν παίζει το ύψος της φορολογίας αλλά το κλίμα σταθερότητας.
Επιπλέον, ο ισχυρός άνδρας της TUI τόνισε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου πως με τον τρόπο αυτό μπορεί να συμβάλλει στον στρατηγικό στόχο του υπουργείου που είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
«Η TUI μπορεί να φέρει και πτήσεις με επισκέπτες στη μέση του χειμώνα, αρκεί οι τουριστικοί προορισμοί να έχουν ανοικτά μουσεία, μαγαζιά κλπ». Για τη νέα χρονιά εκτιμάται, ότι οι επισκέπτες μέσω της TUI θα ξεπεράσουν τα 2,5 εκατομμύρια που θα ανέλθουν το 2017, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό, όπως εκτίμησε και η αρμόδια υπουργός Έλενα Κουντουρά, που στάθηκε στο στρατηγικό σχέδιο που συνέταξε το υπουργείο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και ενστερνίστηκε ο διεθνής τουριστικός όμιλος.
Με 40 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, ο όμιλος της TUI ανέφερε ο κ. Γιούσεν, θα συνεχίζει να δραστηριοποιείται και τα επόμενα 40, όπως χαρακτηριστικά είπε, δίνοντας έτσι σαφές στίγμα για το ρόλο της χώρας μας στα πλάνα του ομίλου. Όπως εξήγησε, οι πελάτες της TUI δεν έρχονται Ελλάδα απλά για να επισκεφτούν αξιοθέατα, αλλά για να ζήσουν μια ελληνική εμπειρία. Υπό το πρίσμα αυτό, εκτίμησε ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν είναι τυχαία σε τροχιά ανόδου και για το λόγο αυτό θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.
Πηγή tribune.gr
https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου