Σε δίκη με κακουργηματικές κατηγορίες παραπέμπονται, με βούλευμα, οι πρωταγωνιστές του σκανδάλου της σύμβασης του 2005 για την αναβάθμιση της γραμμής Πειραιάς-ΣΚΑ του Προαστιακού.
Πρόκειται για τη σύμβαση 994/2005 του τρίτου τμήματος του Προαστιακού Σιδηροδρόμου (ΣΚΑ - Τρεις Γέφυρες - Αθήνα - Πειραιάς), που είχε αναλάβει η κοινοπραξία Siemens AG - ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ΤΕΡΝΑ με τίμημα 160 εκατ. ευρώ. Με βάση τη σύμβαση το έργο επρόκειτο να ολοκληρωθεί σε μόλις 8 μήνες, ωστόσο 13 χρόνια αργότερα δεν έχει ολοκληρωθεί.
«Η Δικαιοσύνη στάθηκε στο ύψος της», σχολιάζει ο ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος αναφορικά με την έκδοση του βουλεύματος, για την καθυστέρηση έκδοσης του οποίου κατέθεσε προσφάτως σχετικές ερωτήσεις στον υπουργό Δικαιοσύνης κ. Κοντονή.
«Αισθάνομαι απόλυτα δικαιωμένος, γιατί με την έκδοση του παραπάνω Βουλεύματος η Δικαιοσύνη στάθηκε τελικά στο ύψος της και ο αγώνας που κάναμε τόσα χρόνια δεν πήγε χαμένος. Με συνεχείς κοινοβουλευτικές μας παρεμβάσεις στη Βουλή, αλλά και παρεμβάσεις μας στη Δικαιοσύνη, προσπαθήσαμε ν’ αποφευχθεί ο ενταφιασμός του μεγαλύτερου ίσως σκανδάλου στην ιστορία του ΟΣΕ, καταγγέλλοντας τις προσπάθειες συγκάλυψης σε όλα τα επίπεδα, από το υπηρεσιακό και το πολιτικό μέχρι το Ελεγκτικό Συνέδριο και το δικαστικό.
»Χωρίς αμφιβολία, η σύμβαση 994/2005 του τρίτου τμήματος του Προαστιακού Σιδηροδρόμου (ΣΚΑ - Τρεις Γέφυρες - Αθήνα - Πειραιάς), που ο ΟΣΕ ανέθεσε, ουσιαστικά με απευθείας ανάθεση, στις 26 Απριλίου 2005 σε κοινοπραξία των «εθνικών εργολάβων» (Siemens AG - ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ΤΕΡΝΑ Α.Ε.) με τίμημα 160 εκατ. ευρώ, διεκδικεί χωρίς αντίπαλο βραβείο διαπλοκής, υπερβάσεων, κατασπατάλησης εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων, αλλά και δικαστικής βραδυπορίας. Για να καταλάβει κανείς το μέγεθος του σκανδάλου, αρκεί να επισημάνουμε, ότι η προθεσμία του έργου ήταν μόλις οκτώ(8) μήνες(!!!) και το έργο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί μέχρι και σήμερα, που έχουν παρέλθει δεκατρία(13) ολόκληρα χρόνια από την ανάθεσή του(!!!)», αναφέρει ο Νίκος Νικολόπουλος.
«Το ‘’πέρα-δώθε’’ της σχετικής δικογραφίας, μεταξύ Πρωτοδικείου, Εφετείου και ανακριτικών γραφείων, άρχισε το 2004 και διήρκεσε δεκατέσσερα (14) ολόκληρα χρόνια(!!!), ενώ το τεράστιο αυτό σκάνδαλο απασχόλησε το 2010 και την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για την υπόθεση της Siemens, ενώπιον της οποίας κατέθεσαν αποκαλυπτικά στοιχεία τα στελέχη του ΟΣΕ κ. Δημ. Καραπάνος και Εμμ. Παναγιώτου, εισπράττοντας, σε μια προσπάθεια φίμωσής τους και εκφοβισμού τους, αγωγές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ από εμπλεκόμενους υπουργούς και από τον βασικό κατηγορούμενο από την πλευρά του ΟΣΕ.
Οφείλω να τονίσω ιδιαιτέρως, ότι, αν δεν βρισκόταν η σημερινή Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Κυρία Ξένη Δημητρίου, η οποία, ως αρμόδια Εισαγγελέας Εφετών, δεν έκανε δεκτή δυο(2) φορές την πρόταση του 2ου Ειδικού Ανακριτή κ. Δημ. Οικονόμου για αρχειοθέτηση της δικογραφίας, τότε το μεγάλο αυτό σκάνδαλο θα είχε ενταφιαστεί», σημείωσε.
Τέλος ο Νίκος Νικολόπουλος εξέφρασε την ικανοποίησή του γιατί η Δικαιοσύνη, σε αντίθεση με τους αρμόδιους κατά καιρούς Υπουργούς και κόντρα στα μεγάλα συμφέροντα και στις μεθοδεύσεις τους, στάθηκε τελικά στο ύψος της και με το παραπάνω Βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών και «απέδειξε ότι υπάρχουν Δικαστές που σέβονται το λειτούργημά τους και υπερασπίζονται την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης».
Πηγή www.documentonews.gr
https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου