Διυλιστήριο: Η ελληνική ΣΤΑΣΥ στην τελική φάση για την κατασκευή του μετρό της Ιερουσαλήμ

Σάββατο, 28 Απριλίου 2018

Η ελληνική ΣΤΑΣΥ στην τελική φάση για την κατασκευή του μετρό της Ιερουσαλήμ


Το εκτιμώμενο κόστος της κατασκευής του έργου ανέρχεται περίπου σε 2 δισ. ευρώ

Στην β΄ φάση του διαγωνισμού που αφορά τη χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση της «Green Line» Light Rail Track (ελαφρύ μετρό) στην πόλη της Ιερουσαλήμ, προκρίθηκε η κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει η ΣΤΑΣΥ ΑΕ.

Η επιτροπή διαγωνισμού του υπουργείου Μεταφορών του Ισραήλ, ολοκλήρωσε στις 27 Μαρτίου 2018 την αξιολόγηση των φακέλων που υπέβαλαν οι διαγωνιζόμενες κοινοπραξίες, και το σχήμα υπό την ισραηλινή εταιρεία Pangea Israel Projects (στο οποίο συμμετέχει η ΣΤΑΣΥ) προκρίθηκε χωρίς καμία επιφύλαξη και σύντομα θα κληθεί να καταθέσει την τεχνική και οικονομική προσφορά της.

Το εκτιμώμενο κόστος της κατασκευής του έργου ανέρχεται περίπου σε 2 δισ. ευρώ - και η ΣΤΑΣΥ, εφόσον η κοινοπραξία αναδειχθεί ανάδοχος, θα αναλάβει τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου, για εκτιμωμένη διάρκεια εκμετάλλευσης 15-20 έτη. Επικεφαλής της κοινοπραξίας είναι η ισραηλινή εταιρεία Pangea Israel Projects, της οποίας η μητρική εταιρεία Pangea Group Limited ειδικεύεται σε μεγάλα έργα μεταφορών, κατασκευών και ενεργειακά, σε διεθνές επίπεδο. Βασική χρηματοδότης της κοινοπραξίας είναι η αμερικανική IDT Telecom, της οποίας η μητρική εταιρεία IDT Corporation έχει ετήσια έσοδα περί τα 1,5 δισ. δολάρια, και είναι εισηγμένη στον NYSΕ.

Στην κοινοπραξία εντάχθηκε πρόσφατα και η ελληνική κατασκευαστική εταιρεία ΓΕΚ- ΤΕΡΝΑ, η οποία θα αναλάβει το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου, ενώ η κινεζική China Railway Engineering Group Co., LTD (θυγατρική της κρατικής εταιρείας China Railway Group Limited) θα αναλάβει την προμήθεια του τροχαίου υλικού.

Η ΣΤΑΣΥ συμμετέχει στην κοινοπραξία ως Experience Provider, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, γεγονός που της επιτρέπει να συμμετάσχει χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και χωρίς απαίτηση εγγυητικής επιστολής. Πρόκειται για την πρώτη σοβαρή προσπάθεια εξωστρέφειας μιας ελληνικής κρατικής εταιρείας στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών και είναι αποτέλεσμα της υψηλής τεχνογνωσίας που έχει αποκτήσει στον τομέα της λειτουργίας και συντήρησης μέσων σταθερής τροχιάς.

Πηγή www.newsbeast.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus