Διυλιστήριο: Βουρλούμης
ροη αναρτησεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Βουρλούμης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Βουρλούμης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Δίκη Siemens: “Δείχνει” την κυβέρνηση Σημίτη ο Βουρλούμης

«Η απόφαση για την σύναψη προγραμματικών συμβάσεων μεταξύ ΟΤΕ και Siemens ελήφθη το 1997 από το τότε Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ)»

Από την πρώτη κυβέρνηση του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη ελήφθη η απόφαση για τις προγραμματικές συμβάσεις μεταξύ ΟΤΕ και Siemens, είπε ο τότε πρόεδρος του Οργανισμού Παναγιώτης Βουρλούμης.
«Η απόφαση για την σύναψη προγραμματικών συμβάσεων μεταξύ ΟΤΕ και Siemens ελήφθη το 1997 από το τότε Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ)», είπε ο επικεφαλής του Οργανισμού την περίοδο 2004-2010 που σήμερα (5/5/2017) συνέχισε την κατάθεση του ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων για την υπόθεση της σύμβασης «8002».
Όπως είπε ο μάρτυρας: «Η απόφαση για τις προγραμματικές συμβάσεις ελήφθη από το ΚΥΣΟΙΠ.
Σε αυτό συμμετείχε όλη η τότε κυβέρνηση.
Για την εκτέλεση των προγραμματικών συμβάσεων ήταν υπεύθυνος ο ΟΤΕ και οι σύμβουλοί του».
Ο κ. Βουρλούμης, ο οποίος σε πολλές ερωτήσεις απαντούσε «δεν γνωρίζω» ή «αυτά συνέβησαν πριν από εμένα» επανέλαβε στο δικαστήριο πως η επίδικη συμφωνία με τη Siemens για την ψηφιοποίηση του ΟΤΕ, υπεγράφη τη δεδομένη στιγμή «γιατί επιτρεπόταν η απευθείας ανάθεση ενώ στη συνέχεια το νομοθετικό πλαίσιο άλλαξε και θα έπρεπε να γίνει διαγωνισμός», όπως αναφέρει το ΑΠΕ.
Απαντώντας ωστόσο σε ερώτηση, υποστήριξε πως η συγκεκριμένη συμφωνία «ήταν μεγάλη και οικονομικά και τεχνολογικά για τον ΟΤΕ καθώς η προμήθεια εξοπλισμού καθορίζει την πορεία μιας εταιρείας στο μέλλον» ενώ τόνισε πως εκείνη την περίοδο υπήρχε έντονος ανταγωνισμός γιατί άνοιγαν οι επικοινωνίες.
Κατά την εξέταση του από συνηγόρους υπεράσπισης ο κ. Βουρλούμης είπε πως ουδέποτε επιχείρησε κάποιος να τον επηρεάσει σε ζητήματα προμηθειών του οργανισμού και συμπλήρωσε πως όταν κάποιος είναι επικεφαλής του ΟΤΕ «μπορεί να τον πάρει ένας υπουργός και να του πει κάτι».
Όπως κατέθεσε ο κ. Βουρλούμης όσο είχε τον έλεγχο του ΟΤΕ «είχαμε επαφή με το υπουργείο Μεταφορών για διάφορα θέματα. Κατά τη διάρκεια της θητείας μου, υπουργός Μεταφορών μου ζήτησε να παραιτηθώ και εγώ αρνήθηκα».

Πηγή www.bankingnews.gr

https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Βόμβα στη δίκη για τη Siemens από Βουρλούμη



Κατάθεση-σοκ Βουρλούμη: Ακουσα για δωροδοκίες 50-75 υπαλλήλων, αλλά έκανα πιο σοβαρά πράγματα!

Ρεπορτάζ
Παναγιώτης Στάθης

Με καθυστέρηση που αγγίζει τα όρια της... αιωνιότητας ξεκίνησε, 20 χρόνια μετά την υπογραφή της επίμαχης σύμβασης, η δίκη -επί της ουσίας- για τις χρυσές μίζες της Siemens και κυρίως για τη σύμβαση 8002/97 για την προμήθεια ψηφιακών κέντρων.

Τον κύκλο των μαρτυρικών καταθέσεων για τα «μαύρα» ταμεία της Siemens στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας άνοιξε ο άλλοτε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμoύ Παναγής Βουρλούμης, για τον οποίο «η μεγάλης κλίμακας διαφθορά» στον ΟΤΕ αποτελούσε... παρωνυχίδα, αφού, όπως είπε, είχε... σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί εκείνη την περίοδο και είχε αναθέσει το ζήτημα στη νομική υπηρεσία του ΟΤΕ.

Θεωρεί δε ότι έκλεισε το θέμα με το ταξίδι του στη Γερμανία και τα στοιχεία που συνέλεξε από εκεί. Ο Παν. Βουρλούμης, που διετέλεσε πρόεδρος του ΟΤΕ την περίοδο 2004-2010, δεν αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα περιστατικά δωροδοκίας και σε πρόσωπα που ενδεχομένως έβαλαν στην τσέπη χρήματα, αλλά οι διάλογοι που ακολουθούν είναι χαρακτηριστικοί:

Εισαγγελέας: «Θεωρείτε ότι στελέχη του ΟΤΕ δωροδοκήθηκαν; Υπήρχαν διαφθορά και δωροδοκία στον ΟΤΕ;»
Μάρτυρας: «Δυνητικά θα μπορούσαν να έχουν δωροδοκηθεί, έχει αποδειχθεί ότι έχουν δοθεί κάποια χρήματα. Από τη στιγμή που έχουν αλλάξει χέρια χρήματα απο έναν προμηθευτή προς στέλεχος του ΟΤΕ, αυτό δημιουργεί ένα ερωτηματικό».
Εισαγγελέας: «Λέτε στο βιβλίο σας ότι υπήρχε στον ΟΤΕ διαφθορά σε μεγάλη κλίμακα, που αφορούσε προμήθειες».
Μάρτυρας: «Ναι, εικάζω».
Εισαγγελέας: «Πώς το εννοείτε;»
Μάρτυρας: «Το εννοώ όταν μια εταιρία θέλει να πουλήσει, πολύ συχνά χρειάζεται και μια θετική εισήγηση και εκεί επέρχεται επηρεασμός, δωροδοκίες».
Σύνεδρος: «Εσείς τι κάνατε σε τοπικό επίπεδο, εκτός από το να πάτε στη Γερμανία;»
Μάρτυρας: «Δεν έκανα καμία έρευνα».
Σύνεδρος: «Για ποιον λόγο; Δεν θα έπρεπε να ξέρετε ποιοι τυχόν δωροδοκήθηκαν; Είπατε ότι υπάρχει επηρεασμός από πωλητή; Δεν μπορούσατε να βάλετε τη σύμβαση κάτω και να δείτε ποιοι υπέγραψαν, υλοποίησαν ρήτρες κ.λπ.;»
Μάρτυρας: «Δεν ασχολήθηκα καθόλου με αυτό, είχα σοβαρότερα θέματα να λύσω. Αυτό ήταν μια παρωνυχίδα! Το κάλυψα πηγαίνοντας στη Γερμανία».

Ο κ. Βουρλούμης ανέφερε ότι στο ταξίδι στη Γερμανία πληροφορήθηκε για τους χρηματισμούς της Siemens. «Προέκυψε ότι ένας εκ των κατηγορουμένων είχε πει ότι χρηματίζονται πολλά στελέχη του ΟΤΕ - νομίζω ο Σίκατσεκ. Πήγαμε με δικηγόρο του ΟΤΕ στη Γερμανία και ζητήσαμε με εξώδικο να μας αποκαλύψει τα ονόματα η Siemens, τέλη του 2006. Οι Γερμανοί δεν μας απαντούσαν. Καταλήξαμε ότι, εκτός από την αποκάλυψη των ονομάτων, είχαμε πιθανότητες να κερδίσουμε δικαστικά στη Γερμανία, καθώς εκεί ζημιά θεωρείται το ποσό που έχει δοθεί».

Πρόεδρος: «Οι δωροδοκίες αφορούσαν συγκεκριμένες συμβάσεις;»
Μάρτυρας: «Αυτό δεν το γνώριζα τότε. Γνώριζα μόνο ότι ο κατηγορούμενος είχε πει πως δωροδοκούσαν υπαλλήλους του ΟΤΕ - μάλιστα, είχε πει 50 με 75».

Τσουκάτος

Οι πάνω από 60 κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τις κατηγορίες, με τον νομικό εκπρόσωπο του Θόδωρου Τσουκάτου, Διονύνη Γκούσκο, να λέει για την υπόθεση των 1.000.000 μάρκων, που κατηγορείται ότι έλαβε από τον γερμανικό κολοσσό για να καταλήξουν στο ταμεία του ΠΑΣΟΚ, όπως δέχονται και μάρτυρες: «Το πραγματικό γεγονός το δέχθηκε από προκαταρκτική ο κ. Τσουκάτος. Δεν δέχεται, βεβαίως, το κατηγορητήριο, κανένας από κατηγορούμενους συνεργούς του δεν γνώριζε τίποτα περί της προέλευσης των χρημάτων».


https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....