Διυλιστήριο: Ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρχουν και άλλες απολύσεις τύπου ΕΡΤ

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρχουν και άλλες απολύσεις τύπου ΕΡΤ

Κ. Μητσοτάκης: Είναι μία συνεχόμενη άσκηση.
Ανοικτό άφησε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, το ενδεχόμενο να υπάρξουν ανάλογα οριζόντια μέτρα όπως το «λουκέτο» στην ΕΡΤ, σε άλλα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου.

Ερωτηθείς σχετικά, σε συνέντευξή του στον Real FM, ο κ. Μητσοτάκης απάντησε ότι «το αν εξεταστούν άλλες περιπτώσεις νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, εάν η παρουσία τους είναι απαραίτητη ή δεν είναι, αυτή ενδεχομένως να είναι μία συνεχόμενη άσκηση, η οποία γίνεται και η οποία μπορεί να εξακολουθεί να γίνεται και στο μέλλον και στο 2013, ενδεχομένως και στο 2014».

Στο ερώτημα πως θα διασφαλιστεί η συνεργασία με τα άλλα υπουργεία ο κ. Μητσοτάκης ήταν κατηγορηματικός: «Με πολιτική πίεση και με ξεκάθαρη δέσμευση όλων των υπουργών. Ο στόχος για τη διαθεσιμότητα είναι κοινός στόχος. Το λέω δημόσια με απόλυτη σαφήνεια. Είναι κοινός στόχος, δεν μπορώ να τον πετύχω μόνος μου χωρίς τη συνεργασία όλων των δομών. Είμαι απολύτως ξεκάθαρος και γι’ αυτό και θα υπάρχει μετά από δική μου εισήγηση, μια δέσμευση όλων των υπουργών στο κεντρικό συμβούλιο μεταρρύθμισης, για τη συνεισφορά την οποία θα προσφέρουν στη διαθεσιμότητα. Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς αυτή η άσκηση, πρέπει όλοι να κάνουν το καθήκον τους σε αυτή την κατεύθυνση».

Σε ότι αφορά την ολοκλήρωση των οργανογραμμάτων από τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης είπε: «Εχει γίνει για 360 χιλιάδες υπαλλήλους από τους 600 χιλιάδες. Μας λείπουν τα υπόλοιπα. Είναι δέσμευσή μου να προλάβω και να συντονίσω το έργο των υπόλοιπων υπουργείων ώστε να προλάβω. Αυτή τη δέσμευση έχω εγώ. Δεν τα κάνω εγώ τα οργανογράμματα, δεν τα σχεδιάζω εγώ, οι υπουργοί τα σχεδιάζουν. Άρα θα είναι πάρα πολύ ξεκάθαρο ότι όλοι θα δουλεύουμε υπό αρκετά αυστηρά χρονοδιαγράμματα».

Πηγή newsbeast.gr

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus