Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη, δεσμευτική προσφορά ήταν και η μοναδική στον τελευταίο διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Επίσης, υπενθυμίζεται πως ο ελληνικός σιδηρόδρομος βαρύνεται με 750 εκατ. ευρώ κρατικές ενισχύσεις που έχουν κριθεί παράνομες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και θα «σβηστούν» με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου