Διυλιστήριο: Πιστέψτε με και μην φοβάστε.

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Πιστέψτε με και μην φοβάστε.


Το δίλημμα.
Του Σταμάτη Σπανουδάκη.
Αφορμή παίρνω από τα σχόλια και τις απαντήσεις σας, στα κείμενα μου.
Και θέτω, ένα δικό μου προσωπικό δίλημμα.

Η στάση μου στήν σημερινή πραγματικότητα, ως Έλληνα και Χριστιανού ορθόδοξου, πιά πρέπει νάναι; Η προσευχή η το μαχαίρι;

Μέσα μου, δυό πρόσωπα παλεύουν.
Τό ένα, μου ζητάει να πολεμήσω, όλους αυτούς που χρόνια τώρα καταστρέφουν,
ότι και όσους αγαπάω.

Τό άλλο μου ζητάει να τούς αγαπήσω, ακόμα κι' άν με σταυρώνουν.
Η ευτυχής, "δυστυχία" τού Χριστιανού, είναι ότι πρέπει πάντα και σε κάθε του δίλημμα, να σκέφτεται: Τί θά κανε ο Χριστός στή θέση μου;

Λίγο αν Τόν πιστεύεις και ξέρεις τα όσα είπε και κυρίως όσα είναι, τό δίλημμα απαντιέται.
Θέλει πολύ περισσότερη δύναμη, το να αγαπάς, απο το να μισείς.
Τό να υπομένεις την αδικία, απο το να εκδικείσαι.
Τό να συγχωρείς καί να συμπονάς, τον εκτελεστή σου.
Αλλά κυρίως θέλει ακλόνητη πίστη στόν Χριστό καί τούς αρχαγγέλους Του,
πού είναι καθημερινά δίπλα μας και δίνουν, τίς δικές μας μάχες.

Πιστέψτε με και μην φοβάστε. Είναι πολύ περισσότεροι και δυνατώτεροι οί φωτεινοί άγγελοι τού Θεού, από τούς ήδη ηττημένους και πανικόβλητους,
άγγελους του σκότους και τούς γήινους εκπροσώπους τους.
Τελικά απαντάω ως εξής στο δίλημμα:

Μαζί σου Χριστέ μου. Μόνο δυνάμωσε την φτωχή μου πίστη καί δείξε μου για λίγο τίς ουράνιες δυνάμεις Σου, να παρηγορηθώ καί να πάρω το κουράγιο και την δύναμη που χρειάζομαι για να συνεχίσω. Αμήν!
Πηγή                                                                                                                      Πηγή
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα
στη σελίδα μας.



Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.

Στο Διυλιστήριο δημοσιεύεται κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφέρει ελεύθερα τις απόψεις του, οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

  • 0Blogger Comment
  • Facebook Comment
  • Disqus Comment

Αφήστε το μήνυμά σας

Δημοσίευση σχολίου

comments powered by Disqus