Πάνω από 7 δισ.ευρώ σε έργα υπό δημοπράτηση υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη χώρα. Διάσπαρτα σε Φορείς Υλοποίησης από το Υπουργείο Υποδομών μέχρι Πανεπιστήμια, ΔΕΥΑ και άλλους, δεκάδες έργα είναι είτε στην αρχή είτε σε προχωρημένη φάση διαγωνισμών. Η νέα γενιά αυτή έργων υπόσχεται καλύτερες μέρες σε όλο τον κλάδο και χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.
Τα είδη των έργων επίσης ποικίλουν. Από έργα Μετρό, ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα, κτιριακά έργα, έργα ύδρευσης-αποχέτευσης, σιδηροδρομικά κ.α. καλύπτει σχεδόν τα πάντα. Συνολικά περιλαμβάνονται 45 μεγάλα έργα με κόστος άνω των 10εκατ.ευρώ.
Επίσης ένα από τα θετικά είναι ότι βρίσκουμε έργα σε όλη την Ελλάδα, αν και θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι η Αττική έχει και πάλι τον πρώτο λόγο. Ωστόσο βλέπουμε σημαντικά έργα και στα νησιά αλλά και στις άλλες Περιφέρειες της χώρας.
Από αυτά τα 7δισ.ευρώ τα σκήπτρα έχουν η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας με σχεδόν 1,8δισ.ευρώ και ο διπλός διαγωνισμός του ΒΟΑΚ με 1,45δισ.ευρώ. Επίσης μαζί με το Πάτρα-Πύργος και την Υποθαλάσσια Σαλαμίνας, πρόκειται για τα έργα που συγκεντρώνουν παραπάνω από τα μισά από το παραπάνω ποσό.
Από εκεί και έπειτα έχουμε την ηλεκτρική διασύνδεση Πελοποννήσου-Κρήτης (384εκατ.ευρώ), το νότιο τμήμα του Ε65 (310εκατ.ευρώ), η Σήραγγα Σεπολίων (151εκατ.ευρώ), η εργολαβία-σκούπα της Αμβρακίας Οδού (150εκατ.ευρώ), η Γ`φάση της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κυκλάδων (142εκατ.ευρώ), το Εμπορευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης (100εκατ.ευρώ) συμπληρώνουν τα έργα άνω των 100εκατ.ευρώ.
Στα έργα μεταξύ 30-100εκατ.ευρώ βρίσκουμε την ηλεκτροκίνηση στο Κιάτο-Ροδοδάφνη (83εκατ.ευρώ), την ηλεκτροκίνηση στο Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα (54εκατ.ευρώ), οι πρόδρομες εργασίες της Γραμμής 4 (48εκατ.ευρώ), η Μονάδα Επεξεργασίας στο Ηράκλειο (48εκατ.ευρώ), η Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων Ηλείας (39εκατ.ευρώ), το νέο κτίριο στην Πανεπιστημιούπολη Θράκης (38εκατ.ευρώ), η εργολαβία-σκούπα του Α/Κ16 του Περιφερειακού Θεσσαλονίκης (38εκατ.ευρώ) και η Παράκαμψη Συκεώνας (33εκατ.ευρώ).
Στα έργα 18-30εκατ.ευρώ έχουμε το νέο κτίριο στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (27εκατ.ευρώ), η σηματοδότηση της Γραμμής Καλαμαριάς, τα έργα Β`φάση στο Λιμάνι της Κω (25εκατ.ευρώ), η ανακατασκευή του άξονα Σ.Νιάρχου στα Ιωάννινα (25εκατ.ευρώ), το δίκτυο αποχέτευσης σε περιοχές του Δήμου Ιωαννίνων (24εκατ.ευρώ), το Νέο Δημαρχείο Αγίας Παρασκευής (21εκατ.ευρώ), 7έο κτίριο στο Πανεπιστήμιο Πατρών (18εκατ.ευρώ).
Στα έργα 18-10εκατ.ευρώ έχουμε: αντιπλημμυρικά σε Βάρη-Βούλα-Βουλιαγμένη, ηλεκτροκίνηση στο Ισθμός-Λουτράκι, ακόμα ένα κτίριο στο Πανεπιστήμιο Θράκης, το οδικό έργο Δέλτα-Παλαμά, η παράκαμψη του Αγ.Ιωάννη στο Κατάκολο, οι νέες σιδηροδρομικές γέφυρες στο Γαλλικό Ποταμό, ανάπλαση στη Νέα Ιωνία Βόλου, ο Α/Κ Αρκαλοχωρίου, αναβάθμιση κτιρίων στο 401 Νοσοκομείο, η νέα Τεχνόπολη ΙΑΣΩΝ στο Βόλο, δίκτυα αποχέτευσης σε Πάτρα , Χορτιάτη και η σύνδεση της Ηγουμενίτσα με την Εγνατία Οδό.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
https://diulistirio.blogspot.com/
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου