Διυλιστήριο
ροη αναρτησεων

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Πως δικαιολογούνται οι καταθέσεις της Κούνεβα



Μεγάλο όγκο τραπεζικών καταθέσεων, που προκαλούν εντύπωση, διαθέτει η ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντίνα Κούνεβα.

Η πρώην καθαρίστρια με έντονη συνδικαλιστική δράση που έγινε γνωστή στο Πανελλήνιο όταν υπέστη επίθεση από αγνώστους με οξύ, έχει λογαριασμούς σε τράπεζα του Βελγίου, της Γαλλίας αλλά της Βουλγαρίας που ξεπερνούν τις 340.000 ευρώ.

Σύμφωνα με τα όσα έχει δηλώσει στην δήλωση περιουσιακής της κατάστασης για το 2014, ο μεγαλύτερος όγκος χρημάτων προέρχεται από δωρεές.

Η κυρία Κούνεβα έχει δηλώσει και άλλα 48.083 ευρώ που προέρχονται από την αποζημίωση που λαμβάνει ως ευρωβουλευτής.

Το πόθεν έσχες της Κωνσταντίνας Κούνεβα


Τι απαντά η Κούνεβα για το πόθεν έσχες της


Με αφορμή δημοσιεύματα μερίδας των ΜΜΕ για το «πόθεν έσχες» της η Κωνσταντίνα Κούνεβα απαντά με δήλωση που φέρει τον τίτλο «Κάποια ΜΜΕ προσποιούνται ότι αγνοούν το μεγάλο κίνημα αλληλεγγύης για να κρατηθώ στη ζωή».

Η Κωνσταντίνα Κούνεβα αναφέρει:

«Οκτώ χρόνια ακριβώς μετά τη δολοφονική επίθεση εναντίον μου, τον Δεκέμβρη του 2008, για λόγους που η ελληνική κοινωνία γνωρίζει πολύ καλά, ορισμένα ΜΜΕ επιχειρούν να πείσουν την κοινή γνώμη ότι τα χρήματα που προσέφεραν χιλιάδες άνθρωποι για να κρατηθώ στη ζωή είναι προϊόν ύποπτου πλουτισμού.

Η δήλωση του πόθεν έσχες μου και όσα εμπεριέχονται σ’ αυτήν ως «καταθέσεις από δωρεές» είναι το απόσταγμα το μεγάλου κινήματος αλληλεγγύης, που εκφράστηκε ηθικά αλλά και υλικά, για να μπορέσω ξαναβρώ τη φωνή μου, να ανακτήσω λίγη από την όρασή μου, να σταθώ ξανά στα πόδια μου. Είναι τα χρήματα που μαζεύτηκαν ευρώ το ευρώ από απλούς αλλά και επώνυμους πολίτες, από συλλογικότητες και συνδικάτα απ’ την Ελλάδα κι όλο τον κόσμο. Χάρη σ’ αυτά τα χρήματα υποβλήθηκα και θα συνεχίζω να υποβάλλομαι σε δεκάδες χειρουργικές επεμβάσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ώστε να επουλώσω κάπως τα τραύματα από την επίθεση που δέχθηκα ως μια μετανάστρια, συνδικαλίστρια και γυναίκα που προσπάθησε να αναδείξει τα προβλήματα και τη σκληρή εκμετάλλευση των εργαζομένων στον κλάδο καθαρισμού.

Θλίβομαι βαθύτατα για το γεγονός ότι αυτή η θαυμαστή αλληλεγγύη του κόσμου όχι μόνο αποκρύπτεται από ορισμένα ΜΜΕ, που προσποιούνται ότι εκπλήσσονται από τη δήλωση «πόθεν έσχες» μου, αλλά και επιχειρείται να χρησιμοποιηθεί ως μέσο ηθικής απαξίωσης των αγώνων, του συνδικαλισμού, της Αριστεράς και του ΣΥΡΙΖΑ.
Πηγή: iefimerida.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Ο Μητσοτάκης κρύβει παράνομα την περιουσία της συζύγου του

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχίζει να μη δηλώνει τα περιουσιακά στοιχεία της συζύγου του, με την άθλια δικαιολογία ότι «είναι σε διάσταση»!
ΠΟΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΑΚΡΙΒΩΣ; ΜΑΖΙ ΖΟΥΣΑΝ, ΜΑΖΙ ΖΟΥΝ!
Ο πρόεδρος της ΝΔ, παρότι εξετέθη ανεπανόρθωτα από τις αποκαλύψεις του περιοδικού Hot Doc και του koutipandoras.gr , αναφορικά με το «πόθεν έσχες» του και το γεγονός ότι σ’ αυτό δεν περιελάμβανε τα περιουσιακά στοιχεία της συζύγου του Μαρέβας Γκαμπρόβσκι, συνεχίζει την ίδια στρατηγική.
Όπως αποκαλύπτεται λοιπόν, το όνομα και η περιουσία της συζύγου του (ακίνητα και καταθέσεις) δεν υπάρχουν ούτε στα δύο τελευταία «πόθεν έσχες» που δημοσιοποιήθηκαν σήμερα στην ιστοσελίδα της Βουλής, παρότι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι υποχρεωμένος να τα συμπεριλάβει όπως άλλωστε πράττουν και οι συνάδελφοί του.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επικαλείται για την απουσία του ονόματος της συζύγου ότι βρίσκονται σε διάσταση, πράγμα το οποίο ισχύει μόνο για τη φορολογική δήλωση, αλλά σε καμιά περίπτωση για τη δήλωση «πόθεν έσχες». Κι αυτό γιατί αφ’ ενός ο νόμος δεν αναφέρει κάτι τέτοιο και αφ’ ετέρου για το «πόθεν έσχες» δεν συμπληρώνονται με σκοπό τη φορολόγηση της περιουσίας, αλλά για τη γνωστοποίησή της.
Το ζήτημα θεωρείται βεβαίως ιδιαίτερα σοβαρό καθώς τέτοιου είδους πρακτικές είναι ικανές να δημιουργήσουν ένα επικίνδυνο προηγούμενο, αφού ο εκάστοτε πολιτικός, βουλευτής ή αρχηγός κόμματος, θα μπορεί να επικαλείται διάσταση με τη σύζυγό του για να μην συμπεριλαμβάνει περιουσιακά στοιχεία -που βρίσκονται στο όνομά της- στη δήλωση «πόθεν έσχες» του.
Λόγου χάρη, αν κάποια σύζυγος βουλευτή έχει αποκτήσει παράνομα περιουσιακά στοιχεία, τότε με την πρακτική της διάστασης μπορούν αυτά τα ακίνητα να μην δηλωθούν στο «πόθεν έσχες» και αφού πωληθούν και εισπραχθεί το ανάλογο κέρδος, τότε ο η διάσταση παύει να υπάρχει.


Πηγή olympia.gr

https://diulistirio.blogspot.gr

Διαβάστε περισσότερα.... »
....

H Mέρκελ υποσχέθηκε στον Τσίπρα ότι δεν θα γίνει πρωθυπουργός ο Μητσοτάκης;



Μετά την συνάντηση με την Καγκελάριο ο Ελληνας πρωθυπουργός εξαπέλυσε άγρια επίθεση στον Σόιμπλε

Στα σκαριά σχέδιο για να κλείσει τον δρόμο στην ανάληψη της πρωθυπουργίας από τον Κυριάκο Μητσοτάκη ετοιμάζει ο Αλέξης Τσίπρας και το επιτελείο του. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα καταργήσουν τις εκλογές-κάτι που ευχαρίστως θα έκαναν αν περνούσε από το χέρι τους-αλλά ποντάρωντας στην βοήθεια της Μέρκελ και στις επενδύσεις που ετοιμάζουν γερμανικές πολυεθνικές στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες στην συνάντηση Τσίπρα-Μέρκελ στο Βερολίνο η Γερμανίδα υποσχέθηκε στον Τσίπρα κάθε δυνατή βοήθεια ώστε να ολοκληρωθεί ομαλά η αξιολόγηση. Πληροφορίες θέλουν την Μέρκελ να “έδωσε” στην διάρκεια της συνάντησης τον Σόιμπλε τον οποίο θεωρεί εσωκομματικό της αντίπαλο. Ισως και να ζήτησε και την “βοήθεια” του Τσίπρα σ΄αυτή την κατεύθυνση. Ετσι σχεδόν αμέσως μετά την συνάντηση με την Γερμανίδα ο Ελληνας πρωθυπουργός εξαπέλυσε άγρια επίθεση στον Σόιμπλε χωρίς να υπάρξει η αναμενόμενη αντίδραση από τον Γερμανό-εκτός από κάποιες ανεπίσημες διαρροές.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και το επιτελείο του στην ΝΔ προσπαθούν να ερμηνεύσουν αυτή την στάση της Γερμανίδας απέναντι στον Τσίπρα και δεν τα έχουν καταφέρει ως τώρα. Μάλιστα η Καγκελάριος παρότι έκλεισε ραντεβού για τις 13 Φεβρουαρίου στον αρχηγό της ΝΔ δεν εμφανίζεται ιδιαίτερα θερμή απέναντί του. Από το Μαξίμου θυμίζουν το περιβόητο video της πρώτης συνάντησης Κυριάκου-Μέρκελ που στην πραγματικότητα ήταν μια συνάντηση Μέρκελ-Ντόρας με τον σημερινό αρχηγό της ΝΔ να κάθεται παραδίπλα.




Το altsantiri του Λαζόπουλου είχε γράψει για εκείνο το στιγμιότυπο:

“Η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με την Άνγκελα Μέρκελ «έπαιξε» πολύ ψηλά στα συστημικά και προσκείμενα στη Νέα Δημοκρατία sites. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης συνάντησε την επικεφαλής της γερμανικής κυβέρνησης. Δεν είναι και μικρό πράγμα…Μόνο που στην ουσία η καγκελάριος τηςΓερμανίας συνάντησε την Ντόρα Μπακογιάννη (η οποία έχει πολύ καλύτερες σχέσεις με ευρωπαίους αξιωματούχους, λόγω της θητείας της στο υπουργείο Εξωτερικών) και όχι τον αδερφό της, Κυριάκο. Την… είδηση αποκάλυψε ο ΣΚΑΪ, χωρίς φυσικά να το θέλει. Στο video που προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο των 21.00 δείχνει, αφού «άνοιξε» το πλάνο, την Άνγκελα Μέρκελ να κάθεται απέναντι από την Ντόρα Μπακογιάννη και όχι τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος προσπάθησε – τραβώντας τον λαιμό του – να μειώσει την απόσταση που τον χώριζε από την Γερμανίδα Καγκελάριο. Η Ντόρα Μπακογιάννη τραβήχτηκε από το πλάνο σχετικά αργά, με αποτέλεσμα ο Κυριάκος Μητσοτάκης να της ρίξει ένα..αδελφικό βλέμμα…”

Eκτοτε-Μάιος 2016-πέρασαν μήνες ώσπου ο Κυριάκος να καταφέρει το ραντεβού της 13ης Φεβρουαρίου 2016 και σαν να μην έφτανε αυτό ακούει διαρκώς το παράδοξο ότι οι δανειστές-δηλαδή η Μέρκελ-δεν θέλουν εκλογές λες και δεν θέλουν να γίνει ο ίδιος πρωθυπουργός και προτιμούν τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Τσίπρα.

Ο Μητσοτάκης είναι τόσο απορημένος ώστε επικοινώνησε πρόσφατα με τον Σαμαρά-που είχε συναντήσει την Μέρκελ ουκ ολίγες φορές-για να τον ρωτήσει την γνώμη του για την συμπεριφορά της Γερμανίδας Καγκελαρίου.

Πάντως μια υποθετική εξήγηση θα μπορούσε να είναι το γεγονός ότι οι Γερμανοί διαπιστώντας ότι ο Ελληνας φορολογούμενος, η ελληνική κοινωνία, δεν αντιδρά στα μέτρα που περνάει ο Τσίπρας δύσκολα θα μπουν στην διαδικασία να τον ανατρέψουν όπως έκαναν με τον Σαμαρά…


https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Νεκρός ο Eπικεφαλής των Eλεγκτών του ΝΑΤΟ που ερευνούσε τη χρηματοδότηση του ISIS από τη συμμορία της Κλίντον!


Μυστήριο καλύπτει το θάνατο του επικεφαλής των ελεγκτών του ΝΑΤΟ που είχε εμπλακεί στην υπόθεση διερεύνησης στοιχείων που αποδεικνύουν ότι το ISIS είχε χρηματοδοτηθεί από Δυτικές κυβερνήσεις με την υποστήριξη της Κλίντον! Ο 62χρονος Yves Chandelon βρέθηκε δολοφονημένος στην πόλη Andenne του Βελγίου. Δίπλα του βρέθηκε ένα μη καταχωρημένο πυροβόλο όπλο γεγονός που παραπέμπει σε απόπειρα αυτοκτονίας.

Ο ανώτατος αξιωματούχος εμπλεκόταν σε υπόθεση διερεύνησης των πηγών χρηματοδότησης των ισλαμοφασιστών μαχητών του ISIS, ενώ φέρεται να είχε αποκαλύψει υπόθεση ξεπλύματος βρώμικου χρήματος στην οποία εμπλέκονται Δυτικές κυβερνήσεις υποστηριζόμενες από το δίκτυο της Κλίντον.

Επισήμως, όπως είναι φυσικό, ο θάνατος του αποδίδεται σε αυτοκτονία. Ωστόσο, η οικογένεια του κατήγγειλε στις αρχές ότι δεχόταν απειλητικά τηλεφωνήματα μια εβδομάδα πριν το θάνατό του, προτρέποντας της αρχές να ερευνήσει πιθανό ενδεχόμενο δολοφονίας.

Την υπόθεση περιπλέκουν οι ισχυρισμοί της οικογένειας ότι το όπλο φαίνεται να χρησιμοποιήθηκε από δεξιόχειρα, ενώ ο ίδιος ήταν αριστερόχειρας. Επίσης, πρόκειται για μη καταχωρημένο όπλο, παρόλο που ο ίδιος είχε τρεις ονομαστικές άδειες οπλοκατοχής στο όνομά του.

Επίσημα, κατείχε τη θέση του γενικού ελεγκτή στην Υπηρεσία Προμηθειών (NPSA) του ΝΑΤΟ που είχε υπό την επίβλεψή της τη χρηματοδότηση και τα logistics της Συμμαχίας με έδρα το Capellen του Λουξεμβούργου. Ήταν γνωστό όμως ότι είχε ενεργό συμμετοχή σε έρευνα που αφορούσε χρηματοδότηση τρομοκρατικών οργανώσεων και ξεπλύματος χρήματος μέσω του ISIS, ενώ φέρεται να διέθετε στοιχεία για εμπλοκή ονομάτων που σχετίζονται με το περιβάλλον της Κλίντον.

Πηγή olympia.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΟ 22.000.000 ΨΥΧΑΡΗ & DEAL ΜΕ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ



Ο Βασίλης Χιώτης άνοιξε το στόμα του και αποκάλυψε το ντιλ της 10ετίας Ψυχάρη-Σαμαρά για νέο δάνειο 22.000.000 ευρώ και 2ετή περίοδο χάριτος από τις τράπεζες, με αρραβώνα & αντάλλαγμα την εκλογή του υιού ΑΝΔΡΕΑ ΨΥΧΑΡΗ στην Α' Αθήνας !!!

Το ερώτημα είναι γιατί τώρα ο Χιώτης και η Α. Γραμμέλη και οι δύο τέως ΔΟΛιοι, αποκαλύπτουν από το Πρωτο Θέμα του Θέμου την πραγματική “φύση” του ΔΟΛ και τα όργια τύπου Βοργία που συνέβαιναν στον ΔΟΛ επί δεκαετίες για να απολαμβάνουν και οι ίδιοι, καποιες εκατοντάδες χιλιάδες μισθούς, ως αποζημίωση; Και γιατί ως δημοσιογραφοι της ΕΣΗΕΑ και πραγματικοί λειτουργοί της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, δεν το έκαναν νωρίτερα; Εφόσον μάλιστα στοιχειοθετείται παιχνίδι εις βάρος της πολιτείας και του λαού! Μόνον από λόγους εκδίκησης του Ψυχάρη, ή μήπως γιατί στο παρασκήνιο, ο Κυριάκος και οι Μητσοτάκηδες βρήκαν την ευκαιρία να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους με τον Σαμαρά, τον Άδωνι και τα στηρίγματά τους στον Τύπο;;;)

Ο πρώην διευθυντής, που υποτίθεται ότι απολύθηκε από τον ΔΟΛ λόγω της κατασκευασμένης «είδησης» για το σπίτι του Αλέξη Τσίπρα, βρήκε ασφαλές καταφύγιο στη φυλλάδα του Θέμου Αναστασιάδη και αποφάσισε να μιλήσει για τη γάτα του πρώην αφεντικού αμέσως μετά την προκήρυξη της απεργίας των εργαζομένων στο ΔΟΛ (που ανεστάλη μόλις καταβλήθηκε το δώρο).

Εδώ και δύο χρόνια ολόκληρο το στελεχικό δυναμικό του συγκροτήματος επιμένει απευθυνόμενο στο κοινό του ότι για όλα τα δεινά της επιχείρησης φταίει πρώτα και κύρια η σημερινή κυβέρνηση και κυρίως ο ΣΥΡΙΖΑ, η «Αυγή», η «Εφ.Συν.» και πρόσφατα το «Documento».

Η δίκη προθέσεων έγινε το προσφιλέστερο επιχείρημα στο στόμα της «έγκυρης» δημοσιογραφίας. Ενώ δε από τη μία μεριά επιμένουν ότι η κυβέρνηση δεν έχει κανένα σχέδιο και καμία στρατηγική, εν τούτοις της καταλογίζουν συστηματικό στρατηγικό σχέδιο ειδικά για την κατάρρευση του ΔΟΛ.

Η προσπάθεια για ξεκαθάρισμα και νομιμότητα στο μιντιακό σύστημα, η συγκρότηση της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής για τα «θαλασσοδάνεια» κομμάτων και ΜΜΕ αλλά και οι έλεγχοι στα «πόθεν έσχες» εκδοτών χαρακτηρίστηκαν χτύπημα στην πολυφωνία και αποτέλεσμα του καλά οργανωμένου αυτού σχεδίου.

Αυτό βέβαια δεν εξηγεί ούτε τις εκδοτικές πρακτικές του Στ. Ψυχάρη παραμονές των εκλογών του 2015 με τα «κόκκινα» φιλοαριστερά πρωτοσέλιδα ούτε και τις επίμονες προσπάθειες της γάτας του να μεταπειστεί ο Τσίπρας και να δώσει «αέρα» άλλη μια γενναία ανάσα στον ΔΟΛ.

Τα «κοράκια»

Οπως πάντοτε όμως συμβαίνει ιστορικά τον χειρότερο πόλεμο και τη χειρότερη «προδοσία» τα διαπράττουν όχι οι πολιτικοί αντίπαλοι αλλά οι φίλοι, οι συνεργάτες και οι «σύντροφοι». Εκείνοι δηλαδή που πραγματικά στοχεύουν -μετά την οικονομική κατάρρευση- στο να υφαρπάξουν το κοινό του ΔΟΛ, ενώ κολυμπάνε στην ίδια ιδεολογικοπολιτική δεξαμενή.

Παλιοί και νεόκοποι εκδότες που… στοιχημάτισαν να νικήσουν την παντοδυναμία Λαμπράκη-Ψυχάρη όταν ακόμα μόλις είχε αρχίσει να διαφαίνεται η πτώση. Το ίδιο εξάλλου έκαναν και με την «Ελευθεροτυπία» όταν πέθανε ο Τεγόπουλος και άρχισαν οι κάτω από τη ζώνη επιθέσεις στην τότε διεύθυνση της εφημερίδας.

Ηδη λοιπόν από το 2005 είχαν εμφανιστεί τα δείγματα «εμβολισμού» του ΔΟΛ όταν το «Πρώτο Θέμα» αλλά και τα ΜΜΕ Αλαφούζου συστηματοποιούσαν τις εκδοτικές τους επιθέσεις, ενώ στον μεταξύ τους εκδοτικό πόλεμο κατέφυγαν τότε και στη Δικαιοσύνη.

Στο ίδιο κλίμα και τώρα, την ώρα της πλήρους κατάρρευσης και πάντα στο όνομα της… ενημέρωσης, δημοσιεύτηκε στο «Πρώτο Θέμα» το μεγάλο «αφιέρωμα» στην καταστροφική πορεία του ΔΟΛ με το δάχτυλο στραμμένο στον πρώην πανίσχυρο Σταύρο Ψυχάρη. Ηδη από τον πρόλογο διαχωρίζεται πλήρως η «δυναστεία» Λαμπράκη από αυτήν του Ψυχάρη. Οπως συνήθως συμβαίνει δε στο συγκεκριμένο είδος δημοσιογραφίας, δεν υπάρχουν ονόματα αλλά μόνο «πληροφορίες» με μηνύματα σε συγκεκριμένους αποδέκτες.

Ευεργέτης ο Γλίξμπουργκ

Ο Β. Χιώτης εξηγεί το πώς ο πρώην εργοδότης του διέλυσε την κάθε προσπάθεια συνεργασίας με επιχειρηματίες και εκδότες που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν στο να ορθοποδήσει το συγκρότημα και το πώς στην ουσία ο Στ. Ψυχάρης, που συγκέντρωσε την απόλυτη ιδιοκτησία του ΔΟΛ με διάφορους τρόπους που αναφέρονται εκτενώς, οδήγησε το συγκρότημα στη σημερινή καταστροφική του πορεία.

Με αναφορά στη σκληρή «δυναστεία» Ψυχάρη που έφτασε «να χρωστά σε όποιον μιλάει ελληνικά», ξεδιπλώνει τα ολέθρια βήματα στην οικονομική διεύθυνση της επιχείρησης. Πέρα λοιπόν από την οικονομική κρίση και τον «πόλεμο» στον ΔΟΛ από τη σημερινή κυβέρνηση, εντοπίζονται τώρα οι εκδοτικές ευθύνες.

Ο αρθρογράφος αναφέρεται συγκεκριμένα στους Ρέστη, Μπόμπολα, Αλαφούζο, Μυτιληναίο αλλά και στα εξωχώρια funds που ενώ ήθελαν τελικά εμποδίστηκαν -άγνωστο γιατί- από τον ισχυρό ιδιοκτήτη να συνεργαστούν και να βοηθήσουν στο να μην ψοφήσει η γάτα.

Τελικά μεταξύ μας ίσως ο μόνος αποδεκτός και πάντα καλοδεχούμενος ευεργέτης του ΔΟΛ (Λαμπράκη και Ψυχάρη) απόμεινε να είναι ο Γλίξμπουργκ. Αλλωστε ακόμα και η φωτογραφία του Ψυχάρη με τη σύζυγό του που δημοσιεύεται στο «Πρώτο Θέμα» προέρχεται από δεξίωση του τέως (σ.σ. χωρίς αυτό να αναφέρεται στη λεζάντα).

Το ντιλ με τον Σαμαρά

Στη συνέχεια ο Β. Χιώτης αναφέρει και το περίφημο «ντιλ» του Ψυχάρη με τον Αντώνη Σαμαρά που έδωσε την απαραίτητη ανάσα όταν κλείστηκε «η συμφωνία της δεκαετίας» με τις τράπεζες κι ενώ είχε προηγηθεί η εκλογή του υιού Ψυχάρη ως βουλευτή της Ν.Δ. στη Βουλή.

Μάλιστα η εκλογή χαρακτηρίζεται στο ρεπορτάζ το μεγάλο λάθος του Στ. Ψυχάρη. Δόθηκε λοιπόν επί Σαμαρά διετής περίοδος χάριτος (που τώρα έχει λήξει) και νέο δάνειο 22 εκατ. ευρώ για την εξυγίανση της επιχείρησης.

Τότε φυσικά κανένα συστημικό μέσο, κι ενώ οι συνεχείς περικοπές συντάξεων έφταναν στο ναδίρ τους συνταξιούχους, δεν έκανε λόγο για σκανδαλώδη ρύθμιση στους αρεστούς της κυβέρνησης. Η «εξυγίανση» δεν πέτυχε, ενώ για τον Ψυχάρη οι υπόλοιποι επιχειρηματίες, πάντα σύμφωνα με το «Πρώτο Θέμα», έλεγαν ότι ψάχνει απλά για κορόιδα.

Το δημοσίευμα του Β. Χιώτη αναφέρεται στο σημερινό «επιλεκτικό» κλείσιμο της στρόφιγγας από τις τράπεζες με… δάκτυλο του ΣΥΡΙΖΑ, αν και παραδέχεται ότι τυπικά οι κινήσεις των «φιλοσυριζαίων» τραπεζικών στελεχών είναι νόμιμες. Νόμιμοι είναι και οι οικονομικοί έλεγχοι που έχουν ξεκινήσει, όμως και πάλι σύμφωνα με τον Β. Χιώτη είναι σκόπιμοι και μεθοδευμένοι!

«Ρε πού μπλέξαμε»

Το βελούδινο άδειασμα του πρώην αφεντικού συμπυκνώνεται όμως στο τέλος του κειμένου, όταν αναφέρεται στις συμβουλές «της παρέας της Αθηναϊκής Λέσχης (σ.σ. στέκι στην Πανεπιστημίου) με την οποία γευματίζει ακόμα άπαξ της εβδομάδας» προς τον Ψυχάρη να βρει κάποιους να τον… ξεκουράσουν. «”Δεν έχεις ρευστότητα, δεν έχεις και τιμόνι”, τον προειδοποιούσε (σ.σ. η παρέα) με το θάρρος της φιλίας τους που έχει δοκιμαστεί επί δεκαετίες. Κι εκείνος μονολογούσε «ρε πού μπλέξαμε» με το γνωστό χαμόγελο της αμηχανίας που ζωγραφίζεται στο πρόσωπό του όταν δέχεται κριτική».

Και τέλος, ο επίλογος: «Από τα μυθικά δείπνα στο σπίτι του κάθε παραμονή των εκλογών, με προσκεκλημένους όλους τους βαρόνους της πολιτικής, βρέθηκε τώρα να κυνηγά μισθοδοσίες. Από τους περίφημους μπουφέδες από το Πεντελικό που στρώνονταν κάθε Σάββατο μεσημέρι στη Χρήστου Λαδά (!), τώρα διαχειρίζεται ελλείμματα. Και ετοιμάζεται για την τελική μάχη μετά τις γιορτές…».

Εφόσον λοιπόν η γάτα των Ιμαλαΐων δεν αυτοκτόνησε και δεδομένου ότι πάντα ο δολοφόνος γυρνάει στον τόπο του εγκλήματος ας ψάξουν εκεί στη Μιχαλακοπούλου ποιοι στ’ αλήθεια θα επωφεληθούν με το κλείσιμο του ΔΟΛ και ποιοι εποφθαλμιούν τους αναγνώστες και τους ακροατές του, πάντα βέβαια στο πλαίσιο της ελεύθερης αγοράς που τόσο πολύ όλοι αυτοί υπερασπίζονται.

Το πραγματικό ερώτημα που κανείς όμως από όλους αυτούς δεν μπορεί να απαντήσει είναι το ποιος τελικά σκότωσε τη δημοσιογραφία.

Ρεπορτάζ: Άντα Ψαρρά
Πηγή: efsyn.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Μητσοτάκης : «Οι συνταξιούχοι μας λένε ότι δεν θέλουν το επίδομα, γιατί έχουν και άλλα εισοδήματα»



Τυφλωμένος από την εμμονή του να πέσει η κυβέρνηση Τσίπρα και να αποσταθεροποιηθεί η χώρα, αλλά και σταθερά αφοσιωμένος στο αφεντικό του, τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης επανέρχεται στο θέμα της της 13ης σύνταξης με μία απίστευτη δήλωση, ενδεικτική του κοινωνικού μίσους με οποίο είναι εμποτισμένος ο γιος του αποστάτη.

Στην ερώτηση για το επίδομα των συνταξιούχων που έδωσε η κυβέρνηση, η απάντηση του κ. Μητσοτάκη προκαλεί ανατριχίλα καθώς μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Το επίδομα αυτό δίνεται σήμερα σε συνταξιούχους χωρίς κανένα απολύτως εισοδηματικό κριτήριο. Είπαμε ότι υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι στην Ελλάδα, οι οποίοι έχουν ανάγκη κοινωνικής στήριξης. Μακροχρόνια άνεργοι, άνθρωποι που είναι κάτω από το επίπεδο της φτώχειας. Το Κράτος εξακολουθεί και αυξάνει τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις του, δεν πληρώνει την αγορά, την ίδια στιγμή που ο κ. Τσίπρας επιλέγει να δώσει αυτό το επίδομα μόνο στους συνταξιούχους, χωρίς μάλιστα εισοδηματικά κριτήρια. Οι συνταξιούχοι που έχουν πολλά άλλα εισοδήματα, οι ίδιοι έρχονται και λένε ότι εμείς δεν πρέπει να πάρουμε αυτό το επίδομα, γιατί έχουμε και άλλα εισοδήματα».

Από το 2.20 και μετά



Πηγή www.periodista.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Στην κυκλοφορία το τμήμα Κουβαράς – Αμφιλοχία της Ιόνιας Οδού



Λίγο πριν εκπνεύσει το 2016, ένα ακόμη τμήμα των υπό κατασκευή σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων της χώρας μας, δόθηκε στην κυκλοφορία.

Μετά την παράδοση της περιφερειακής Καλαμάτας, που ολοκλήρωσε τον αυτοκινητόδρομο «Μορέας» Κορίνθου – Καλαμάτας και την παράδοση 9 χλμ. στην «Ολυμπία Οδό» στο τμήμα Κιάτο – Ξυλόκαστρο, σήμερα δόθηκε στην κυκλοφορία ένα μεγάλο τμήμα της «Ιόνιας Οδού».

Το μήκους 26 χλμ. τμήμα, αποτελεί το πρώτο από τα τμήματα που θα παραδοθούν σταδιακά σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο, μήκους 196 χλμ., έως τον Μάρτιο του 2017. Βέβαια, κάποια μικρά τμήματα του έργου από το Αντίρριο μέχρι και τα Ιωάννινα, θα δοθούν σε πλήρη κυκλοφορία μέχρι τον Αύγουστο του 2017. Με την ολοκλήρωση του έργου, το ταξίδι από Αντίρριο έως και Ιωάννινα θα διαρκεί 1 ώρα και 40 λεπτά σε σχέση με τις 3 ώρες και 30 λεπτά σήμερα.

Αξίζει να σημειώσω ότι ο Μάρτιος 2017 είναι ο καταληκτικός μήνας παραδόσεων όλων των αυτοκινητοδρόμων, λόγω συμβατικής υποχρέωσης και ρήτρας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ για τις παραδόσεις έως τον Αύγουστο δόθηκε επίσημα σχετικά παράταση.

Σύμφωνα με το ypodomes.com, που βρέθηκε σήμερα στην τελετή παράδοσης,

«Το τμήμα Κουβαράς – Αμφιλοχία ξεκινάει από τη χ.θ. 76 και φτάνει μέχρι τη χ.θ. 101,3. Περιλαμβάνει 3 ανισόπεδους κόμβους: Α/Κ Κουβαρά (χ.θ. 76), Α/Κ Αμβρακίας (χ.θ. 84,7) και Α/Κ Αμφιλοχίας (χ.θ. 101,3).

Επίσης περιλαμβάνει τα ΣΕΑ Αμβρακίας (χ.θ. 81,2) και ΣΕΑ Αμφιλοχίας (χ.θ. 95,4) τα οποία θα λειτουργήσουν μετά τον Μάρτιο. Ανάμεσα στα τεχνικά έργα που πραγματοποιήθηκαν περιλαμβάνονται 2 γέφυρες, 5 άνω και 13 κάτω διαβάσεις καθώς και 44 οχετοί. Στη χ.θ. 93,7 υπάρχει το «Πάρκο Θέασης» όπου κάποιος θα μπορεί να σταματά και να βλέπει το Κάστρο της Αμφιλοχίας.

Το νέο τμήμα από τον Κουβαρά μέχρι την Αμφιλοχία μαζί με το προηγούμενο από το Κεφαλόβρυσο μέχρι τον Κουβαρά δημιουργούν ένα συνεχόμενο κλειστό αυτοκινητόδρομο 59 χλμ. Η μείωση της χρονοαπόστασης με το νέο τμήμα υπολογίζεται σε περίπου 20 λεπτά. Δηλαδή, η απόσταση από Κεφαλόβρυσο μέχρι Αμφιλοχία θα διανύεται σε λιγότερο από 30 λεπτά αντί για 50 που ίσχυε μέχρι σήμερα. Σε όλο το μήκος του δρόμου υπάρχουν 2 λωρίδες συν ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του παραχωρησιούχου στο Ypodomes.com, το τμήμα Κουβαράς-Αμφιλοχία προς το παρόν θα λειτουργεί μόνο για τη διαμπερή κυκλοφορία από και προς τα Γιάννενα καθώς οι ανισόπεδοι κόμβοι Κουβαρά και Αμβρακίας αναμένεται να λειτουργήσουν μέχρι το Φλεβάρη.

Στον Α/Κ Κουβαρά έχουν δοθεί 2 από τους 4 κλάδους, δηλαδή η έξοδος προς Γιάννενα και η είσοδος προς Πάτρα. Αυτοί που έρχονται από το Άκτιο, τη Λευκάδα ή την Πρέβεζα θα πρέπει να κατευθυνθούν βόρεια για περίπου 4 χλμ. μετά την Αμφιλοχία για να μπορέσουν να εισέλθουν στον αυτοκινητόδρομο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Α/Κ Αμβρακίας μελλοντικά θα συνδέει την Ιόνια Οδό με την Αμβρακία Οδό. Οι επόμενες παραδόσεις τμημάτων αναμένονται προς τον Φεβρουάριο με φαβορί τα τμήματα Καμπή-Πέρδικα και Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο.

Ο Μιχάλης Γουρζής, αντιπρόεδρος της ΤΕΡΝΑ, εταιρείας που κατασκευάζει το έργο, δήλωσε στο Ypodomes.com: «Είμαι ευχαριστημένος, κάναμε τεράστιες προσπάθειες που αποδίδουν πλέον με τη σημερινή παράδοση του τμήματος αυτού. Το Φεβρουάριο θα παραδώσουμε το τμήμα Κλόκοβα-Κεφαλόβρυσο και μέχρι το τέλος Μαρτίου όλο το έργο.»



https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Φίλος του Κυριάκου Μητσοτάκη ο φερόμενος ως εγκέφαλος του κυκλώματος των εκβιαστών

Πολιτικός -αν όχι και πραγματικός- φίλος του Κυριάκου Μητσοτάκη και του πατέρα του Κωνσταντίνου υπήρξε ο φερόμενος ως εγκέφαλος της σπείρας των εκβιαστών που εξαρθρώθηκε πριν από λίγες ημέρες από την Αστυνομία και στην οποία φέρεται να εμπλέκεται και ο γιος του γνωστού τραγουδιστή Γιώργου Γερολυμάτου.

Πρόκειται για τον μεσίτη Α.Π. ο οποίος υπήρξε στο παρελθόν στέλεχος της ΔΑΚΕ στη ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ και υποψήφιος δήμαρχος Ιλίου σε δημοτικές εκλογές της δεκαετία του ’90. Όπως φαίνεται μάλιστα από φωτογραφίες που ο ίδιος έχει αναρτήσει στον λογαριασμό του στο facebook υπήρξε και φίλος της οικογένειας Μητσοτάκη και ταυτόχρονα πολιτικός εχθρός του Αντώνη Σαμαρά, σε βάρος του οποίου εξαπέλυε σε κάθε ευκαιρία μύδρους καθότι προφανώς είναι από εκείνους που δεν ξέχασαν την «αποστασία» του 1993.

Έχει μάλιστα ενδιαφέρον ότι ο εν λόγω κύριος ασκεί συχνά σκληρή κριτική στο «σινάφι απατεώνων της Πρώτης Φορά Αριστεράς» όπως χαρακτηριστικά αποκαλεί την κυβέρνηση, ενώ φανερώνει τις δεξιές καταβολές του εκθειάζοντας ακόμη και τον Νότη Σφακιανάκη για τα καιρούς ρατσιστικά ξεσπάσματά του.

Υπενθυμίζεται ότι ο μεσίτης και ακόμη δύο πρόσωπα μεταξύ των οποίων και ο γιος του Γιώργου Γερολυμάτου, κατηγορούνται για τη σύσταση εγκληματικής οργάνωσης που είχε στόχο την εκβίαση μεσιτών ,κατασκευαστών και αγοραστών ακινήτων. Απ’ ότι φαίνεται δε κατά την αστυνομική προανάκριση για την υπόθεση της σπείρας των εκβιαστών αποκαλύφθηκε ότι τα τελευταία τρία χρονιά, ο μεσίτης δεν διέθετε άδεια λειτουργίας για το γραφείο του, ενώ προέκυψε και πλήθος φορολογικών παραβάσεων.

H απάντηση του Γερολυμάτου για τον γιο του και την σπείρα εκβιαστών

Στον ανακριτή, οδηγήθηκε το πρωί ο γιος γνωστού τραγουδιστή, ο οποίος συνελήφθη μαζί με δυο ακόμα άτομα για συμμετοχή σε κύκλωμα εκβιαστών.

Οι τρεις συλληφθέντες με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους, κατηγορούνται για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, εκβιασμούς, απειλές, εκρήξεις, διακεκριμένες περιπτώσεις φθοράς, οπλοκατοχή και παραβάσεις σχετικά με τις εκρηκτικές ύλες.

Πρόκειται για τον γιο του Γιώργου Γερολυμάτου, ο οποίος μίλησε στην εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη στο Epsilon, κάνοντας τις πρώτες δηλώσεις σχετικά με την υπόθεση.

«Με έχει πειράξει όλη αυτή η ιστορία, όπως κάθε πατέρα ή μάνα. Είναι ο γιος μου από τον πρώτο μου γάμο και έχει το δικό του σπίτι. Ξέρω πολύ καλά τον χαρακτήρα του και τι άνθρωπος είναι. 45 χρόνια είμαι στη νύχτα, πέρασα αλώβητος από ναρκωτικά, μπράβους για να έχω καθάριο το όνομά μου και να μη μπορεί κανείς να μου προσάψει τίποτα. Σε αυτό το περιβάλλον μεγάλωσε και ο γιος μου. Είμαι σίγουρος ότι είναι οικογενειάρχης και θα λάμψει η δικαιοσύνη και θα πάνε όλα καλά. Είμαι σίγουρος ότι είναι κατά λάθος εμπλεκόμενος, θα πάνε όλα καλά και πιστεύω ότι όλα θα τελειώσουν αισίως», ανέφερε στην επικοινωνία του με την εκπομπή του Epsilon.

Στη συνέχεια εξήγησε πώς το έμαθε ο αγαπημένος τραγουδιστής και φρόντισε να επισημάνει: «Αν δεν ήταν γιος του Γιώργου του Γερολυμάτου δεν θα είχε πάρει δημοσιότητα το θέμα αυτό».

Δείτε το βίντεο με το θέμα.



Πηγή www.koutipandoras.gr

https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Μύδροι Τσακαλώτου για τις… γκάφες της ΝΔ: Αυτή είναι η επιστολή – Δείτε αναλυτικά



Σκληρή επίθεση για τη νέα επικοινωνιακή γκάφα της ΝΔ εξαπολύει ο υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος, με αφορμή την παραφιλολογία για νέες δεσμεύσεις της χώρας με την επιστολή προς τους θεσμούς, με την οποία ξεπάγωσαν τα βραχυπρόθεσμα μέτρα για το χρέος.

Λίγη ώρα μετά τη σφοδρή επίθεση του Μεγάρου Μαξίμου, που καλεί τη ΝΔ να αναγνωρίσει το πολιτικό της λάθος με την άρνηση στήριξης των χαμηλοσυνταξιούχων, παρά τη σπέκουλα, όπως προκύπτει από την επιστολή, την οποία έδωσε στη δημοσιότητα ο ίδιος ο υπουργός Οικονομικών, προκύπτει ότι απλά επαναβεβαιώθηκαν τα συμφωνηθέντα, δίχως να υπάρχουν περαιτέρω νέες δεσμεύσεις.

Οσον αφορά το επίδομα προς τους συνταξιούχους, ο έλληνας υπουργός Οικονομικών αναφέρει: Σας παρακαλώ σημειώστε ότι τόσο ο πρωθυπουργός, όσο και εγώ το έχουμε κάνει σαφές και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε ότι πρόκειται για άπαξ πληρωμή και δεν υπάρχει πρόθεση να είναι μόνιμη.

Στην επιστολή, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος δεσμεύεται ότι οι ελληνικές αρχές θα ενεργοποιήσουν τον δημοσιονομικό κόφτη σε περίπτωση που τα στοιχεία που θα επικυρωθούν από την Eurostat δείξουν ότι οι συμφωνηθέντες στόχοι δεν έχουν επιτευχθεί, αν και ένα τέτοιο σενάριο θεωρείται απίθανο δεδομένου του τεράστιου υπερπλεονάσματος που υπάρχει ως «μαξιλαράκι».

Συγκεκριμένα δεσμεύεται για συμπληρωματικά μέτρα στον τομέα της συνταξιοδοτικής δαπάνης για να καλυφθεί η διαφορά μεταξύ του τελικού αποτελέσματος και του δημοσιονομικού στόχου για το 2016.

Αναγνωρίζει ότι τα μέτρα για τις δημοσιονομικές επιπτώσεις πρέπει να συζητώνται και να προέρχονται από συμφωνία με τους θεσμούς, όπως προβλέπεται από τις δεσμεύσεις που απορρέουν από τα μνημόνια.

«Η ΝΔ στην αρχή υποστήριζε ότι η κυβέρνηση δίνει ψίχουλα στους συνταξιούχους. Στη συνέχεια, μόλις μίλησε με ακραίους κύκλους, είπε ότι καταστρέφουμε τη χώρα και εκτροχιάζουμε το πρόγραμμα. Την επόμενη γελοιοποιήθηκε στη Βουλή ψηφίζοντας «παρών» και δηλώνοντας ότι συνταξιούχοι προσεγγίζουν στελέχη της για να τους δηλώσουν ότι δεν έχουν ανάγκη τη 13η σύνταξη! Αργότερα παρακαλούσαν να μην ξεπαγώσουν τα μέτρα για το χρέος, που οι ίδιοι πριν ένα μήνα χαρακτήρισαν αστεία.

Και μετά τη ψυχρολουσία της ΝΔ -παραμονή Χριστουγέννων, ενεργοποιήθηκαν τα βραχυπρόθεσμα μέτρα- επιμένει να ζητά μια επιστολή, της οποίας το πλήρες περιεχόμενο γνωστοποίησα με ευθύνη και εντιμότητα, ενώ πολύ καλά γνωρίζετε πως δεν είναι πολιτικά ορθό να δίνεις πρώτα στα ΜΜΕ και κατόπιν στους αποδέκτες μια επίσημη επιστολή.

Επειδή, όμως, από ό,τι φαίνεται η επιθυμία της ΝΔ για πολιτικές γκάφες και επικοινωνιακά αυτογκόλ δεν έχει τέλος, δίνω -χωρίς καμιά παρέκκλιση της θεσμικής διαδικασίας- στη δημοσιότητα την πλήρη επιστολή, περιμένοντας με ανυπομονησία το νέο επεισόδιο επικοινωνιακού αυτοχειριασμού από την αξιωματική αντιπολίτευση».

Η επιστολή (το πρωτότυπο κείμενο)
Dear Mr. President,
Dear Managing Director,

In response to the institutions’ preliminary assessment of the measures on pensions and VAT which were recently legislated and implemented by the Greek authorities and the views expressed at the extraordinary EWG teleconference on 20 December, I would like to clarify the following.

As regards the pension measure, please note that both the Prime Minister and myself have made it publicly clear, and will continue to do so, that this is a one-off payment that is not intended to become a permanent feature of the recently enacted pension reform. As regards the temporary suspension of the VAT for selected Aegean islands, the measure is limited to 2017 only and is fully funded in the 2017 budget.

The Greek authorities remain fully committed to pursue the agreed fiscal path that is based on primary surplus targets of 0.5, 1.75 and 3.5 percent of GDP in 2016, 2017 and 2018 respectively. The Greek authorities will activate the contingency fiscal mechanism, put in place in the context of the first review, as foreseen in Law 4389/16, in case outturn data validated by Eurostat shows that those agreed targets were not met. In particular, in the event that the budgetary outturn for 2016 does not meet the agreed target, which we consider extremely unlikely, the Greek authorities commit to undertake compensatory measures in the area of pension expenditures, to make up the difference between the outcome and the fiscal target for 2016.

On process, I recognize that measures with fiscal implications need to be discussed and agreed with the institutions in line with our MoU commitments. In particular, in case of permanent fiscal over-performance vis-à-vis the programme targets as confirmed by the annual budgetary outturns validated by Eurostat, the Greek authorities will agree with the institutions, in the context of the reviews, on the use of the available fiscal space. We recognize that the available fiscal space may be used on targeted measures to strengthen social protection (especially the Social Solidarity Income Programme) and/or to reduce tax burdens subject to MoU commitments. Otherwise, we will use the over-performance to build cash buffers and/or clear arrears.

The Greek authorities fully recognize that the Eurogroup statements of 25 May and 5 December are premised on continuous adherence to the MoU commitments.

I hope that these clarifications reassure the Eurogroup on our full commitment to remain compliant with our obligations under the MoU, both as regards the substance as well as the process of cooperation with our partners.

Yours faithfully

Euclid Tsakalotos
Minister of Finance

Η επιστολή του υπουργού Οικονομικών (ανεπίσημη μετάφραση)

Σε απάντηση της προκαταρκτικής έκθεσης των θεσμών σχετικά με τα μέτρα για τις συντάξεις και τον ΦΠΑ, τις οποίες πρόσφατα νομοθέτησαν και εφάρμοσαν οι ελληνικές αρχές, καθώς και τις απόψεις που εκφράστηκαν στην έκτακτη τηλεδιάσκεψη του Euroworking Group της 20ης Δεκεμβρίου, θα ήθελα να αποσαφηνίσω τα παρακάτω.

Αναφορικά με το μέτρο για τις συντάξεις, αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο ο πρωθυπουργός όσο και εγώ έχουμε ξεκαθαρίσει δημόσια, και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε, ότι αυτή είναι μια εφάπαξ πληρωμή και δεν υπάρχει πρόθεση να αποτελέσει μόνιμο κομμάτι της μεταρρύθμισης του συνταξιοδοτικού, που τέθηκε πρόσφατα σε εφαρμογή. Αναφορικά με την προσωρινή αναστολή του ΦΠΑ για επιλεγμένα νησιά του Αιγαίου, το μέτρο περιορίζεται μόνο στο 2017 και χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου στον προϋπολογισμό του 2017.

Οι ελληνικές αρχές παραμένουν απολύτως δεσμευμένες στην εκτέλεση της συμφωνημένης δημοσιονομικής πορείας η οποία βασίζεται σε στόχους πρωτογενών πλεονασμάτων της τάξης του 0,5%, 1,75% και 3,5% του ΑΕΠ για το 2016, 2017 και 2018 αντίστοιχα. Οι ελληνικές αρχές θα ενεργοποιήσουν τον έκτακτο δημοσιονομικό μηχανισμό (contingency fiscal mechanism), ο οποίος περιλαμβάνεται στο πλαίσιο της πρώτης αξιολόγησης, όπως περιγράφεται στο Νόμο 4389/16, σε περίπτωση που τα στοιχεία τα οποία θα επικυρώσει η Eurostat δείχνουν ότι οι παραπάνω δημοσιονομικοί στόχοι δεν έχουν επιτευχθεί. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση που τα αποτελέσματα του προϋπολογισμού για το 2016 δεν επιτυγχάνουν τον συμφωνημένο στόχο, γεγονός που θεωρούμε εξαιρετικά απίθανο, οι ελληνικές αρχές δεσμεύονται να λάβουν αντισταθμιστικά μέτρα στο πεδίο των δαπανών για τις συντάξεις, για να καλύψουν τη διαφορά ανάμεσα στο αποτέλεσμα και τον δημοσιονομικό στόχο του 2016.

Eπί της διαδικασίας, αναγνωρίζω ότι μέτρα με δημοσιονομικές επιπτώσεις πρέπει να συζητούνται και να συμφωνούνται με τους θεσμούς, στο πλαίσιο των δεσμεύσεών μας από το Μνημόνιο. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση μίας μόνιμης δημοσιονομικής υπεραπόδοσης σε σχέση με τους στόχους του προγράμματος, όπως αυτή διαπιστώνεται από τα ετήσια αποτελέσματα του προϋπολογισμού που επικυρώνει η Eurostat, οι ελληνικές αρχές θα συμφωνήσουν με τους θεσμούς, στο πλαίσιο των αξιολογήσεων, σχετικά με τη χρήση του διαθέσιμου δημοσιονομικού χώρου. Αναγνωρίζουμε ότι ο διαθέσιμος δημοσιονομικός χώρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε στοχευμένα μέτρα για την ενδυνάμωση της κοινωνικής προστασίας (ειδικά στο Πρόγραμμα για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης) και/ή για τη μείωση των φορολογικών βαρών που προκύπτουν από τις μνημονιακές δεσμεύσεις. Ειδάλλως, θα χρησιμοποιήσουμε την υπεραπόδοση για τη δημιουργία ενός «μαξιλαριού ρευστότητας» (cash buffer) ή/και για την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Οι ελληνικές αρχές αναγνωρίζουν πλήρως ότι τα ανακοινωθέντα του Eurogroup στις 25 Μαΐου και στις 5 Δεκεμβρίου βασίζονται στη διαρκή αφοσίωση στις δεσμεύσεις του Μνημονίου.

Ελπίζω ότι αυτές οι διευκρινίσεις επανεπιβεβαιώνουν στο Eurogroup την απόλυτη δέσμευση μας να παραμείνουμε συμμορφωμένοι με τις υποχρεώσεις μας που απορρέουν από το Μνημόνιο, τόσο επί της ουσίας όσο και επί της διαδικασίας της συνεργασίας με τους εταίρους μας.

Πηγή www.tribune.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Μέγα σκάνδαλο, η ακίνητη ρόδα του Καμίνη στο Σύνταγμα



Σε φιάσκο και σε σκάνδαλο εξελίσσεται το θέμα της ρόδας που με αφορμή τις γιορτές εγκαταστάθηκε στην πλατεία Συντάγματος.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, την Πέμπτη, ξέσπασε μάλιστα μεγάλος σάλος.

Κατά τη συνεδρίαση προέκυψαν πολλά θέματα.
Κατ' αρχάς, η ρόδα έχει εγκατασταθεί χωρίς να έχει δοθεί έγκριση από τις αρμόδιες αρχές ότι είναι ασφαλής. Γι αυτό και μέχρι τώρα -που είναι ήδη Χριστούγεννα!- δεν μπορεί να λειτουργήσει. Άλλωστε και το ότι στηρίζεται σε κοινές ξύλινες παλέτες προκαλεί μεγαλύτερη ανησυχία και δημιουργεί κινδύνους.

Δεύτερον, αποκαλύφθηκε ότι η ρόδα τοποθετήθηκε μεν για να λειτουργεί δωρεάν την περίοδο των γιορτών, αλλά με την προοπτική μετά τις 20 Ιανουαρίου -και για τουλάχιστον δύο μήνες- να λειτουργεί με εισιτήριο το οποίο θα εισπράττει η ιδιοκτήτρια εταιρεία της...

Πώς προέκυψε όμως η ρόδα; Επισήμως άγνωστο!

Στη συνεδρίαση του ΔΣ έγινε μεγάλος καβγάς αλλά άκρη δεν βρέθηκε. Ο Χρήστος Τεντόμας (που έχει εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό του Άρη Σπηλιωτόπουλου και προαλείφεται για υποψήφιος δήμαρχος με τη ΝΔ!) ως αρμόδιος πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας είπε ότι υπήρξαν προσφορές από δύο εταιρείες και ότι η μία από αυτές ήταν πρόταση από την πλευρά του ίδιου του δημάρχου Γιώργου Καμίνη. Ο κ. Καμίνης γύρισε και πήρε το λόγο αψιμαχώντας με τον Χ. Τεντόμα και αποποιούμενος κάθε ευθύνης. Τελικά και οι δυο βρέθηκαν πλήρως εκτεθειμένοι...

Πολύ σκληρός στις επισημάνσεις του ήταν ο Βασίλης Καπερνάρος ο οποίος είπε ότι δεν μπορεί να εγκριθεί η τοποθέτηση της ρόδας και ότι θα πρέπει να γίνει τώρα πλειοδοτικός διαγωνισμός στο πλαίσιο του οποίου όποιος κερδίσει θα καταβάλει στον δήμο ένα συγκεκριμένο ποσό για να μπορέσει στη συνέχεια να την εκμεταλλευτεί εμπορικά για ένα διάστημα.

Αντιδράσεις ξεσηκώθηκαν και από τη συμπολίτευση. Πήραν το λόγο και σε έντονο ύφος κατήγγειλαν αυτή την κατάσταση η Νέλλη Παπαχελά, η Πόπη Διαμαντάκου καθώς και ο Παναγιώτης Μπέης που όπως και ο Γιώργος Αποστολόπουλος αποχώρησαν στη συνέχεια από τη συνεδρίαση.

Έτσι ναυάγησε η προσπάθεια να υφαρπαγεί παραμονές Χριστουγέννων απόφαση για "νομιμοποίηση" της ρόδας η οποία δεν έχει εγκριθεί ούτε από πλευράς ασφάλειας ενώ είναι φανερό ότι κάποιοι πήγαιναν μέσα στο κέντρο της Αθήνας να στήσουν με ...αέρα μια τεράστια "μπίζνα" ίσως και πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Αρκεί να υπολογιστεί ότι το εισιτήριο σχεδιαζόταν να είναι 4-5 ευρώ και η λειτουργία της ρόδας να παραταθεί ίσως και επ' αόριστον στο κεντρικότερο σημείο της πρωτεύουσας από το οποίο καθημερινά περνούν εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες και τουρίστες.

Η σημερινή αποκάλυψη του Press-Gr ανοίγει ένα μεγάλο θέμα που θα έχει και συνέχεια καθώς πολλές πτυχές του παραμένουν αναπάντητες και θα απαιτήσουν έρευνα σε διάφορα επίπεδα.

Πηγή  "PRESS-GR"

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Καλή Χρονιά κι ευτυχισμένος ο νέος κόφτης!..

     Θέλοντας να κλείσει την χρονιά εξ ίσου ξεφτιλισμένα όπως την άρχισε,

..η "πρώτη φορά τόση βρωμιά" κυβέρνηση, κατ' εντολή του πρωθυπουργού-πινόκιο και δια χειρός ενός ομογενή αλλόγλωσσου υπουργού Οικονομικών,
..προέβη στο απόλυτο ξεφτιλίκι της,
..και απέστειλε επιστολή μετάνοιας για τα κουνήματα του μικρού Αλέξη.


Και εν πάση περιπτώσει θα ήταν εντελώς
για τα π@π@ρια μας η ξεφτίλα των ξεφτιλισμένων,
..αν όπως έχει διαρρεύσει (διότι τα κυβερνητικά καλσόν δεν έχουν ούτε καν τον στοιχειώδη ανδρισμό να ενημερώσουν τον λαό για το περιεχόμενο της επιστολής που εξ ονόματός του έστειλαν),
..αν λέμε, το βασικό μότο και επιχείρημα της επιστολής δεν ήταν: "κάντε μας την χάρη να κάνετε τα στραβά μάτια για την ελεημοσύνη που για λόγους ευνόητους δώσαμε, κι εμείς σας υποσχόμαστε γραπτώς πως αν πάει κάτι στραβά, αν σας λείψουν αυτά τα χρήματα απ΄ τις τοκογλυφικές σας τσέπες, θα ενεργοποιήσουμε ειδικό "κόφτη" για συντάξεις και μισθούς που θα εφαρμόζουμε μήνα με τον μήνα, ώστε να μη χάσετε ούτε δεκάρα απ' τα κλεμμένα".


Αν δεν ήσασταν, ω ξεφτιλισμένα ανθρωπάκια, βάρος έστω και για ένα γραμμάριο για τούτη την γή,
..αν δεν ήσασταν η απόλυτη ντροπή τούτης της χώρας και του λαού της,
..θα μπορούσατε ίσως να καταλάβετε πως κι ο τελευταίος προδότης δεν θα μπορούσε να εισάγει καν την ΕΝΝΟΙΑ του όρου "κόφτης" στο λεξιλόγιο και την καθημερινότητα ενός κυριάρχου, μη παραδομένου κράτους, κυβερνώμενο από πατριώτες και όχι μισθοφόρους ψεύτες και απατεώνες.


Θα μπορούσατε τουλάχιστον ελπίζουμε να υποψιάζεστε,
..πόσοι έλληνες ονειρεύονται έναν άλλου είδου "κόφτη" για σας.
Έναν κόφτη που αν κάποτε έπεφτε έστω και σαν απονομή δικαιοσύνης στον τρυφερό και ακαμάτη λαιμό σας,
..το μόνο που θα έκανε θα ήταν να βρωμίσει το ιερό τούτο χώμα που έχει ποτιστεί επί αιώνες από τον ιδρώτα και το αίμα ενός λαού, μιάς φυλής, στην οποία εσείς φανερά δεν ανήκετε.


Σας ευχόμαστε λοιπόν ό,τι χειρότερο μπορεί να σας συμβεί για το νέο έτος,
..και είθε ο "κόφτης" σας,
..να επιπέσει "επί των κεφαλών" σας!..


Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Βόρειο Ιράκ: Στα συντρίμμια… των Εκκλησιών τους έκαναν οι Ασσύριοι Χριστούγεννα



Ασσύριοι χριστιανοί κάτοικοι της βορειοδυτικής επαρχίας Νινευή του Ιράκ γιόρτασαν τα Χριστούγεννα για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια.

Η επαρχία της Νινευή, που αποτελεί και την αρχαία κοιτίδα του ασσυριακού έθνους, καταλήφθηκε από το Ισλαμικό Κράτος τον Ιούνιο του 2014.

Η μεγάλη πλειονότητα των Ασσυρίων χριστιανών εγκατέλειψε την επαρχία της Νινευή κυνηγημένοι τότε από το Ισλαμικό Κράτος.

Από τους περίπου 1,5 εκ. χριστιανούς της Νινευή μόνο 300.000 παρέμειναν στις εστίες τους, οι υπόλοιποι εκτοπίστηκαν ή έγιναν πρόσφυγες.

Αυτά τα Χριστούγεννα χιλιάδες Ασσύριοι χριστιανοί, υπό την προστασία Ασσυρίων πολιτοφυλάκων, συγκεντρώθηκαν στην πόλη Μπαρτέλα, στις χριστιανικές Πεδιάδες της Νινευή που απελευθερώθηκαν τον προηγούμενο μήνα από τους Κούρδους Πεσμεργκά, για να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα.

Η Μπαρτέλα έχει υποστεί τεράστιες καταστροφές ως πόλη και δεν είναι κατοικήσιμη ακόμα.

Όλες σχεδόν οι εκκλησίες της έχουν υποστεί καταστροφές.

Οι κάτοικοι όμως έσπευσαν σε αυτή για να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα ακόμα και ανάμεσα σε ερείπια και χαλάσματα.

Πηγή tribune.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Τα... βράδια κοιμάται ο Βενιζέλος;



Οταν ο Παυλόπουλος προέβλεπε την καταστροφή του PSI

Η τοποθέτηση στις 23 Φεβρουαρίου 2012 του εισηγητή της ΝΔ (που «ξέχασε» ο Σαμαράς) για τους όρους του «κουρέματος» του χρέους! Τι έπρεπε να είχε αποφευχθεί

Μια αποκαλυπτική τοποθέτηση του τότε εισηγητή της Ν.Δ. και σημερινού Προέδρου Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου για το καταστροφικό PSI του Βενιζέλου φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας η «κυριακάτικη δημοκρατία».

Στη συζήτηση που έγινε στη Βουλή (23 Φεβρουαρίου 2012) ο Προκόπης Παυλόπουλος είχε ξεκαθαρίσει τους όρους (κάτι που στη συνέχεια «ξέχασε» ο Αντώνης Σαμαράς) βάσει των οποίων η Ν.Δ. θα ψήφιζε το «κούρεμα» του χρέους. Είχε πει, μεταξύ άλλων, ο κ. Παυλόπουλος: «Εκείνο που θέλω να τονίσω είναι ότι όχι μόνο δεν δικαιολογείται θριαμβολογία, αλλά χρειάζονται και απολογίες για το ότι φτάσαμε εδώ. Καμιά θριαμβολογία. Και εκεί θα συμφωνήσω και με τις θέσεις της Αριστεράς σε σχέση με αυτά που λέει στον κύριο υπουργό. Περίπου, ο κ. Βενιζέλος ήρθε να μας παραστήσει ότι προσφέρει τεράστια υπηρεσία η κυβέρνηση Παπανδρέου και Παπαδήμου στον ελληνικό λαό, γιατί φτάσαμε στο “κούρεμα” του χρέους.

Θέμα αρχής

Και ο τότε εισηγητής της Ν.Δ. πρόσθετε: «Τώρα ορισμένες προϋποθέσεις, γιατί, όπως σας είπα, το νομοσχέδιο αυτό δεν σημαίνει “κούρεμα” του χρέους, είναι η διαδικασία του “κουρέματος”. Αρα, η κυβέρνηση, που παίρνει απ’ όποια πλειοψηφία παίρνει εδώ την εξουσιοδότηση να προχωρήσει στο “κούρεμα”, οφείλει να λάβει υπ’ όψιν της τρία πράγματα, τα οποία είναι θέματα αρχής: Πρώτον, είναι αδιανόητο να υποστούν τα ασφαλιστικά ταμεία τις συνέπειες του “κουρέματος”. Γιατί αυτό θα σημαίνει κατάρρευση των ασφαλιστικών ταμείων.

Επιπλέον, για τα ασφαλιστικά ταμεία υπάρχει και ένα ζήτημα αρχής σε ό,τι αφορά τη στάση της κυβέρνησης. Μην ξεχνάμε, κύριοι συνάδελφοι, ότι με αποφάσεις του διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος και χωρίς αποφάσεις των διοικητικών συμβουλίων μέσα στην κρίση φορτώθηκαν ελληνικά ομόλογα τα ασφαλιστικά ταμεία: Ομόλογα τα οποία τα ξεφόρτωναν οι εταίροι μας απ’ έξω όταν μπήκαμε στο Μνημόνιο. Είναι αδιανόητο η περιουσία των εργαζομένων να υποστεί τις συνέπειες μιας τέτοιας τακτικής. Δεύτερον, είναι αδιανόητο να υπάρξει “κούρεμα” των ομολόγων των φυσικών προσώπων, τα οποία φυσικά πρόσωπα -το τονίζω- εμπιστεύτηκαν το Ελληνικό Δημόσιο και, αντί να βγάλουν τα λεφτά τους στο εξωτερικό, όπως τo έκαναν άλλοι, τα επένδυαν σε ελληνικά ομόλογα. Αυτόν τον επενδυτή, ιδίως τον Ελληνα, που εμπιστεύτηκε το Ελληνικό Δημόσιο, πρέπει να τον προστατεύσουμε. Αλλιώς το σύνθημα που δίνουμε είναι ότι προστατεύουμε εκείνους που βγάζουν τα λεφτά στο εξωτερικό και αφήνουμε στην τύχη τους εκείνους που εμπιστεύονται το κράτος.

«Μπαταχτσής»

Επίσης, είναι αδιανόητο να υποστούν τις συνέπειες του “κουρέματος” ποιοι; Εκείνοι τους οποίους πλήρωσε το Δημόσιο με ομόλογα. Το επαναλαμβάνω: Tο Δημόσιο είναι ο μεγαλύτερος και χειρότερος οφειλέτης σήμερα στον τόπο, δεν είναι οι ιδιώτες και οι εργαζόμενοι. Το Δημόσιο χρωστάει 7 δισεκατομμύρια. Είναι ο χειρότερος “μπαταχτσής”, για να χρησιμοποιήσω τη γνωστή λαϊκή έκφραση. Ορισμένους από αυτούς ήρθε και τους πλήρωσε με άτοκα ομόλογα. Η τελευταία παρατήρηση την οποία θα ήθελα να κάνω είναι μια νομική παρατήρηση: Επειδή πολλά έχουν ακουστεί σχετικά με το εφαρμοστέο δίκαιο, ξεκαθαρίζουμε ένα πράγμα: Οταν είσαι στην ελεύθερη αγορά και εκδίδεις ομόλογα, τότε το δίκαιο το οποίο εφαρμόζεται στα ομόλογα αυτά είναι το ελληνικό Δίκαιο, γιατί αφού είσαι στην αγορά και εσύ εκδίδεις ομόλογα, έχεις το δικαίωμα και τη δυνατότητα να επιβάλεις το δίκαιο το οποίο σου ταιριάζει. Ετσι επιβάλαμε το ελληνικό Δίκαιο».
Τελικά, ο Αντώνης Σαμαράς αγνόησε τις βασικές προϋποθέσεις που έθεσε ο κ. Παυλόπουλος, με τα γνωστά αποτελέσματα...

Τα γραπτά του (καθηγητή) Βενιζέλου που τον διαψεύδουν για το δημοψήφισμα και η επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Αποσπάσματα από βιβλία του που δείχνουν διγλωσσία και υποκρισία


Δεν ησυχάζει ούτε τις... χρονιάρες μέρες ο τέως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος. Μετά την αποκάλυψη της «δημοκρατίας» την περασμένη Δευτέρα για την πολιτική υποκρισία του στο θέμα του δημοψηφίσματος και των αρμοδιοτήτων του Προέδρου της Δημοκρατίας, ισχυρίστηκε με θράσος στη συνέχεια σε συνέντευξή του ότι όσα γράφει η «δημοκρατία» είναι παλιά! Ελα όμως που δεν είναι έτσι, καθώς το παρελθόν του και κυρίως τα γραπτά του τον κυνηγούν.

Την ώρα δηλαδή που ο κ. Βενιζέλος ισχυρίζεται ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μπορεί να αρνηθεί να υπογράψει ένα ενδεχόμενο δημοψήφισμα, ο ίδιος με την ιδιότητα του συνταγματολόγου όχι σε ένα αλλά τουλάχιστον σε τρία βιβλία του υποστηρίζει τα αντίθετα. Για να του φρεσκάρουμε τη μνήμη, του υπενθυμίζουμε δύο αποσπάσματα από βιβλία του που προφανώς θέλει να ξεχάσει.

Ο καθηγητής Ευάγγελος Βενιζέλος γράφει στα συγγράμματά του ότι η έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος για την προκήρυξη δημοψηφίσματος κατ’ άρθρο 44 παρ. 2 του Συντάγματος είναι υποχρεωτική για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο οποίος δεν έχει διακριτική ευχέρεια. Συγκεκριμένα:

1 Ευ. Βενιζέλος, «Μαθήματα Συνταγματικού Δικαίου», αναθεωρημένη έκδ., 2008, εκδ. Α. Σάκκουλα, σελ. 360: «Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι υποχρεωμένος να εκδώσει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα, εφόσον έχει ληφθεί απόφαση της Βουλής με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των Βουλευτών, μετά από πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου».

2 Ευ. Βενιζέλος, «Τα δημοψηφίσματα για το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα και ο ρόλος των λαών. Διάλογος για τη νομιμοποίηση της ενωσιακής διαδικασίας», εκδ. Α. Σάκκουλα, 2005, σελ. 29: «Η “κρισιμότητα” του εθνικού θέματος είναι ζήτημα πολιτικής εκτίμησης που γίνεται από το αρμόδιο όργανο, δηλαδή από το Υπουργικό Συμβούλιο που προτείνει και τη Βουλή που αποφασίζει, με την απόλυτη πλειοψηφία του αριθμού των βουλευτών. Η απόφαση της Βουλής δεσμεύει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, που δεν έχει περιθώρια διακριτικής ευχέρειας και άρα διαφωνίας».

Και επειδή δείχνει σαν να ανακαλύπτει τώρα το θέμα των δημοψηφισμάτων, τα έωλα επιχειρήματα και η διγλωσσία του είχαν αποκαλυφθεί στη συζήτηση του Ιουνίου του 2015 στη Βουλή, όταν και πάλι έθεσε θέμα αντισυνταγματικότητας.

Σύμφωνα με τα πρακτικά της Βουλής από τη συνεδρίαση της 27ης Ιουνίου, όπου ο Νίκος Φίλης (τότε κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ) του απαντούσε λέγοντας μεταξύ άλλων: «Ακούσαμε την επιχειρηματολογία του κ. Βενιζέλου επί της ενστάσεως αντισυνταγματικότητας που εγείρει. Πρέπει να πω ότι ήταν μια ομιλία που συνέχεε την ουσία με τον τύπο της αντισυνταγματικότητας. Θα έλεγα ότι πιο πολύ μιλήσατε για αυτά, με έναν λόγο περισσότερο προπαγανδιστικό, παρά επιστημονικό και νομικό. Επί της ουσίας, όμως, τώρα. Η ένσταση της αντισυνταγματικότητας δεν στέκει. Κανένα από τα επιχειρήματα που προβλήθηκαν δεν ευσταθεί... Η πρόταση για δημοψήφισμα που κατέθεσε η κυβέρνηση υπακούει στο άρθρο 44 παράγραφος 2 του Συντάγματος και πρόκειται για κρίσιμο εθνικό θέμα. Αυτό επικαλούμαστε: κρίσιμο εθνικό θέμα. Θα ήθελα απλώς να αναφέρω και να γνωστοποιήσω στο Σώμα ότι διαπρεπείς συνταγματολόγοι, οι οποίοι θα έλεγε κανείς ότι πολιτικά αναφέρονται σε άλλους χώρους και όχι στον ΣΥΡΙΖΑ, όπως ο καθηγητής κ. Μανιτάκης και ο καθηγητής κ. Σωτηρέλης, υποστήριξαν δημοσίως ότι δεν προκύπτει θέμα αντισυνταγματικότητας με βάση το προβαλλόμενο επιχείρημα περί δημοσιονομικού ζητήματος.

Παραμονή στην ευρωζώνη

Εχω εδώ μπροστά μου μια δήλωση του κ. Βενιζέλου την 1/11/2011. Τότε θεωρούσε το δημοψήφισμα ως “εκτόνωση και λύτρωση”. Το θεωρούσε ως μια πρωτοβουλία απέναντι σε συνθήκες “που δεν είναι φυσιολογικές, ένα ζήτημα ευθύνης, προκειμένου ο ελληνικός λαός να επικυρώσει συμφωνίες που θα επηρεάσουν τις επόμενες γενιές, όπως είναι η παραμονή στην ευρωζώνη”. Τάδε έφη ο κ. Βενιζέλος την 1/11/2011. Και λίγες μέρες μετά, στο αεροπλάνο από τις Κάννες προς την Αθήνα, τα γύρισε. Είναι, επίσης, o συνταγματολόγος κ. Βενιζέλος ο οποίος στο σύγγραμμά του «Μαθήματα Συνταγματικού Δικαίου» γράφει: «Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι υποχρεωμένος να εκδώσει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα για το δημοψήφισμα, εφόσον έχει ληφθεί απόφαση της Βουλής με την απόλυτη πλειοψηφία τού όλου αριθμού των Βουλευτών, μετά από πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου». Είναι υποχρεωμένος ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, δεν είναι στη διακριτική ευχέρειά του. Ακόμα, σε ένα άλλο βιβλίο του ο κ. Βενιζέλος λέει: «Η κρισιμότητα του εθνικού θέματος, διότι μιλάμε για επίκληση κρισίμου εθνικού θέματος, είναι ζήτημα πολιτικής εκτίμησης, που γίνεται από το αρμόδιο όργανο, δηλαδή από το Υπουργικό Συμβούλιο που προτείνει και από τη Βουλή που αποφασίζει με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των Βουλευτών. Η απόφαση της Βουλής δεσμεύει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, που δεν έχει περιθώρια διακριτικής ευχέρειας και άρα διαφωνίας». Αυτά του είπε ο Φίλης και ο Βενιζέλος εξαφανίστηκε εκείνη την ημέρα από τη Βουλή...

Το ερώτημα είναι γιατί ο Βενιζέλος εκτός από το κοστούμι του υπερφίαλου θέλει να προβάρει και αυτό του εμμονικού (ως προς τον Πρ. Παυλόπουλο). Κάθε απάντηση δεκτή από τον πολιτικό που κάποτε αυτοδιαφημιζόταν με την ιδιότητα του... «αναπληρωτή πρωθυπουργού»!

Απανωτές ψεύτικες ελπίδες σε (11.000) μικροομολογιούχους!

Στα πρακτικά της Βουλής είναι καταγεγραμμένα τα ψέματα Βενιζέλου για τους μικροομολογιούχους. Ο τότε αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών έλεγε μέσα στη Βουλή: «Γιατί με ρωτάτε και με ξαναρωτάτε για τα ομόλογα των φυσικών προσώπων, δηλαδή των συμπολιτών μας, που έχουν καταθέσει σε τίτλους του Ελληνικού Δημοσίου τις οικονομίες τους; Εχω πει κατ’ επανάληψη -το είπα τελευταία φορά χθες, προτελευταία προχθές- ότι οι Ελληνες και οι Ελληνίδες πολίτες, που έχουν αποταμιεύσει μέσω τίτλων του Ελληνικού Δημοσίου, θα βρεθεί τρόπος να καλυφθούν απολύτως... Και θα μας πιστέψουν οι Ελληνες πολίτες, οι 11.000 αποταμιευτές μέσω τίτλων του Δημοσίου, γιατί ξέρουν ότι μπορούμε να βρούμε λύση... Αρα, λοιπόν, τα φυσικά πρόσωπα, αποταμιευτές, πολίτες μας, συμπολίτες μας, που έχουν επενδύσει ελπίδες, ιδρώτα δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα». Αυτά έλεγε ο Βενιζέλος. Το τι έγινε το γνωρίζουμε όλοι και κυρίως οι μικροομολογιούχοι...
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Oλοκληρώθηκε o αυτοκινητόδρομος "Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη"



Με την απόδοση στην κυκλοφορία του τελευταίου τμήματος του Περιφερειακού της Καλαμάτας, ολοκληρώθηκε η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου «Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη».

Ο συνολικού μήκους 205 χλμ. αυτοκινητόδρομος που παραδόθηκε πλήρης στους χρήστες αποτελεί το πρώτο από τα οδικά έργα με Σύμβαση Παραχώρησης που ολοκληρώνεται. Κατασκευάστηκε αποκλειστικά από ελληνικές τεχνικές εταιρείες (κοινοπραξία ΜΟΡΕΑΣ με μετόχους τις ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, J&P ΑΒΑΞ ΑΕ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ), με έλληνες μηχανικούς και εργαζόμενους που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.

Οι ίδιες εταιρείες συνεισέφεραν 122 εκ. ευρώ στην κατασκευή του σε μία περίοδο που οι επενδύσεις ήταν πολύτιμες για τη χώρα, ενώ με τη στήριξή τους συνεχίστηκε η κατασκευαστική δραστηριότητα για μεγάλα χρονικά διαστήματα, έστω και με μικρότερους ρυθμούς, ακόμα και όταν δεν υπήρχε καμία δυνατότητα χρηματοδότησης από άλλες πηγές.

Παρά τη γενικότερη μεγάλη οικονομική κρίση, οι σοβαρές επιπτώσεις για το έργο περιορίστηκαν ουσιαστικά λόγω της μεγάλης στήριξης των ελληνικών εταιρειών με διάφορους τρόπους και οι επιβαρύνσεις ειδικότερα κατά την κατασκευαστική περίοδο ήταν περιορισμένες.

Το έργο φέρνει την Πελοπόννησο πιο κοντά στην Αθήνα και την υπόλοιπη Ελλάδα, μειώνοντας δραστικά τους χρόνους διαδρομής και αλλάζοντας ουσιαστικά το χάρτη αφού μακρινές μέχρι πρότινος περιοχές γίνονται πλέον γειτονικές μεταξύ τους.

Συνεισφέρει έτσι με την ταχεία, απρόσκοπτη και ποιοτική διακίνηση προσώπων και αγαθών στη μεγάλη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Πελοποννήσου, ενισχύοντας τις τοπικές κοινωνίες για τις οποίες αποτελεί βασικό παράγοντα προόδου, δημιουργώντας ισχυρές αναπτυξιακές τάσεις σε όλους τους τομείς δραστηριότητας και παράλληλα θέσεις εργασίας σε μια κρίσιμη περίοδο για τη χώρα. Βγάζει από την αφάνεια περιοχές της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου που είναι εξαιρετικά σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί, αλλά χωρίς καλή πρόσβαση.

Συγχρόνως από την πρώτη μέρα της λειτουργίας του, ο αυτοκινητόδρομος ΜΟΡΕΑΣ συμβάλλει καταλυτικά στην αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας των μετακινουμένων, με εντυπωσιακή μείωση των τροχαίων ατυχημάτων σε σχέση με τις προϋπάρχουσες διαδρομές, ενώ οι χρήστες του αυτοκινητοδρόμου απολαμβάνουν καθ΄ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

Ειδικότερα ο Περιφερειακός της Καλαμάτας που ολοκληρώθηκε και αποδόθηκε στην κυκλοφορία, εξυπηρετεί τις υπερτοπικές μετακινήσεις από και προς τη Μεσσηνιακή και τη Λακωνική Μάνη που μέχρι σήμερα διέρχονταν μέσω του αστικού ιστού της πόλης, καθώς και τις εσωτερικές μετακινήσεις στην πόλη της Καλαμάτας, βελτιώνοντας την οδική ασφάλεια, την ποιότητα του περιβάλλοντος και μειώνοντας δραστικά το χρόνο μετακίνησης.

Η ολοκλήρωση του έργου αποτελεί σημείο αναφοράς για την πρόοδο της Πελοποννήσου σε όλους τους τομείς, εισάγοντάς τη σε μια νέα εποχή.


https://diulistirio.blogspot.gr/
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Ξεμπλοκαρίστηκαν τα μέτρα ελάφρυνσης του χρέους



Ο χριστουγεννιάτικος μποναμάς του Γέρουν Ντάισελμπλουμ έδωσε «ανάσα» στην κυβέρνηση καθώς η εορταστική ραστώνη (που τηρούν με ευλάβεια οι «θεσμοί») άνοιξε με το «οκ» στις διαδικασίες για ξεπάγωμα των βραχυπρόθεσμων μέτρων για το χρέος.

Κι ενώ ο επικεφαλής του Eurogroup ανακοίνωσε την παραμονή των Χριστουγέννων την απόφαση, ο Επίτροπος Πιερ Μοσκοβισί έσπευσε να «χαιρετήσει» την εξέλιξη, τουιτάροντας: «Ανοιχτός ο δρόμος για τα μέτρα ελάφρυνσης του ελληνικού χρέους: μια απαραίτητη και δίκαιη συμφωνία διαφαίνεται και το χαιρετίζω».

Δεν λείπουν ωστόσο οι επιφυλακτικοί ευρω-παράγοντες οι οποίοι περιμένουν να πει «την τελευταία λέξη» ο Β. Σόιμπλε και δεν στοιχηματίζουν ότι (αυτή η λέξη) θα συνάδει με το πνεύμα των ημερών.

Η ελληνική πλευρά πάντως παραμένει αισιόδοξη: κυβερνητικά στελέχη τονίζουν ότι της ανακοίνωσης Ντάισελμπλουμ προηγήθηκε (το βράδυ της Παρασκευής) δική του τηλεφωνική επικοινωνία με τα μέλη του Eurogroup – επομένως και με τον κ. Σόιμπλε. «Ο Γερμανός ΥΠΟΙΚ θα πρέπει να ‘αδειάσει’ τον Ντάισελμπλουμ και να έρθει σε ανοικτή ρήξη με τον Μοσκοβισί», λένε.

Στην αντεπίθεση για την υπεραπόδοση

Για το περιεχόμενο της επιστολής Τσακαλώτου (που «ξεπάγωσε» τα βραχυπρόθεσμα) και, κυρίως, για τη δέσμευση ότι η κυβέρνηση θα επεκτείνει τον «κόφτη» στις συντάξεις εάν δεν επικυρωθεί από την Eurostat το πρωτογενές πλεόνασμα, τα ίδια κεντρικά στελέχη περνούν στην επίθεση: «ο στόχος για το 2016 ήταν 0,50%, έχει ήδη επιτευχθεί και αυτό που μένει να ‘κλείσουμε’ σε λίγες ημέρες είναι το ύψος της υπεραπόδοσης, από την οποία προέκυψε το βοήθημα στους χαμηλοσυνταξιούχους. Συνεπώς ο Ευκλείδης Τσακαλώτος δεν ρίσκαρε το παραμικρό αποδεχόμενος την παραπάνω δέσμευση».

Σ΄ αυτό το πνεύμα άλλωστε κινήθηκε το Μαξίμου και το ΥΠΟΙΚ, πηγές των οποίων σημείωσαν ότι:

* «Η κυβέρνηση δεν δεσμεύθηκε σε τίποτα παραπάνω από όσα είχε συμφωνήσει και η επιστολή, απλώς, επαναβεβαιώνει τις υπάρχουσες δεσμεύσεις».

* «Είτε μας αρέσουν είτε όχι οι δεσμεύσεις αυτές – που δεν μας αρέσουν…–, η κυβέρνηση θα ήταν αδύνατο να κάνει κάτι άλλο».

* «Όπως διευκρινίζεται στην επιστολή, αν υπάρξει και στο μέλλον υπεραπόδοση μπορεί να χρησιμοποιηθεί, σε συμφωνία με τους θεσμούς, «σε στοχευμένα μέτρα για την ενδυνάμωση της κοινωνικής προστασίας [...] και/ή για τη μείωση των φορολογικών βαρών [...] για τη δημιουργία ενός “μαξιλαριού ρευστότητας” (cash buffer) ή/και για την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Πλην άλλης ανατροπής, τα βραχυπρόθεσμα μέτρα για το χρέος θα αρχίσουν να εφαρμόζονται στις 12 Ιανουαρίου οπότε συνεδριάζει το EwG.
Σήριαλ η αξιολόγηση

Εντελώς διαφορετικό είναι το κλίμα που επικρατεί στο κυβερνητικό επιτελείο για την πορεία της δεύτερης αξιολόγησης την οποία αποκαλούν ήδη… σήριαλ.

Αρμόδια κυβερνητική πηγή βάζει «ερωτηματικό» στην επιστροφή των «θεσμών» (σ.σ. ουδείς την προβλέπει πριν από τις 12 Ιανουαρίου), επισημαίνοντας ότι η «τύχη» της αξιολόγησης «είναι πολιτικό θέμα και όχι τεχνικό» – παρότι υπάρχουν ανοικτά ζητήματα, π.χ. στα εργασιακά.

«Αν ο Σόιμπλε έχει σχέδιο να την αφήσει ανοικτή τουλάχιστον μέχρι τον Μάρτιο που θα αποφασίσει το ΔΝΤ για την παραμονή του (και πώς) στο ελληνικό πρόγραμμα, θα βρίσκει συνεχώς προσκόματα”, σημειώνει.

Ετερος κυβερνητικός παράγοντας πάντως τονίζει ότι η πλευρά Μέρκελ έκανε σαφές ότι η Καγκελάριος θέλει την παραμονή του ΔΝΤ και το κλείσιμο της αξιολόγησης σύντομα. (σ.σ. ο ίδιος διευκρινίζει ότι αυτό το «σύντομα» δεν φτάνει… μέχρι τον Μάρτιο).
To «χαρτί» του ΔΝΤ

Σύμφωνα με ευρωπαϊκές πηγές, το μείζον ερώτημα είναι ο ρόλος του ΔΝΤ στο πρόγραμμα.

Στο σημείο αυτό συγκλίνουν με την άποψη του κυβερνητικού παράγοντα στο ότι η Αγκελα Μέρκελ θέλει την «κανονική» συμμετοχή του Ταμείου – δηλαδή όχι σε ρόλο τεχνικού συμβούλου. «Ας περιμένουμε να δούμε και τι θα πει ο Τραμπ», προσθέτουν, δείχνοντας με την επιφύλαξη αυτή την εκδοχή… του Μαρτίου. Και κάνοντας να «χλωμιάζει» περισσότερο το νέο ορόσημο για το κλείσιμο της αξιολόγησης, αυτό την 26η Ιανουαρίου οπότε συνεδριάζει το Eurogroup για πρώτη φορά το 2017.

Πηγή www.euro2day.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....