Στην Daimler επιβλήθηκε το μεγαλύτερο πρόστιμο, ύψους 1,01 δισ. ευρώ, ενώ η ΜΑΝ, που ανήκει στην VolksWagen, γλίτωσε το πρόστιμο καθώς αυτή έδωσε στην Κομισιόν τις πληροφορίες για το καρτέλ.
Στην Volvo/Renault επιβλήθηκε πρόστιμο 670,4 εκατ. ευρώ και στην Iveco494,6 εκατ. ευρώ, ενώ η DAF Trucks καλείται να πληρώσει 752,7 εκατ. ευρώ.
Όπως μεταδίδει το Reuters, οι τέσσερις εταιρείες παραδέχθηκαν αδικοπραξία με αντάλλαγμα να μειωθεί κατά 10% το πρόστιμό τους.
Η Scania, άλλη θυγατρική της VolksWagen, δεν προχώρησε σε διακανονισμό και θα συνεχίσει να βρίσκεται υπό έρευνα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Κομισιόν, αυτές οι κατασκευάστριες φορτηγών επί 14 χρόνια χειραγωγούσαν τις τιμές των φορτηγών και μετακύλιαν το κόστος της συμμόρφωσης με τους αυστηρότερους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων.
Τα 10 υψηλότερα πρόστιμα που έχει επιβάλει μέχρι στιγμής η Κομισιόν για καρτέλ-περιλαμβανομένου του σημερινού- είναι για τους εξής κλάδους:
-Εταιρείες κατασκευής φορτηγών (2016): 2,93 δισ. ευρώ
-Οθώνες τηλεόρασης και υπολογιστών (2012): 1,41 δισ. ευρώ
-Τζάμια αυτοκινήτων (2008): 1,19 δισ. ευρώ
-Ρουλεμάν (2014): 953 εκατ. ευρώ
-Ανελκυστήρες και κυλιώμενες σκάλες (2007): 832 εκατ. ευρώ
-Παράγωγα επιτοκίων σε ευρώ (2013): 825 εκατ. ευρώ
-Βιταμίνες (2001): 791 εκατ ευρώ
-Παράγωγα επιτοκίων σε γεν (2013/2015): 685 εκατ. ευρώ
-Πίνακες μόνωσης (2007/2012): 675 εκατ. ευρώ
-Αθέμιτη σύμπραξη E.ON/GDF (2009): 640 εκατ. ευρώ
Πηγή http://www.euro2day.gr/
https://diulistirio.blogspot.gr
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει με ένα στη σελίδα μας.
Το Διυλιστήριο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά με τα άρθρα που δημοσιεύονται τα οποία απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους.
Αφήστε το μήνυμά σας
Δημοσίευση σχολίου